Breaking the door.

642 23 2
                                    

Gece yatmadan önce sürekli ona bağırdığımı düşündüm.Keşke bağırmasaydım.Şuan pişman olmuştum.Ama o da hak etmişti.Çok fazla üstüme geldi.Dayanamadım.

Uyuyamıyordum çünkü yan daireden sesler geliyordu. Gene eve kız atmış piç! Bir günde doğru dürüst uyayamıyorum şu evde! Birtek pazar günlerim var ondada bu salağın sex seslerini duyuyorum. Aptal!

-SABAH-

-Ne bu sesler? Nereden geliyor ? Ah gene mi sen Niall!?

-Açar mısın artık şu kapıyı Erica.

Kapının önüne gittim ve kapıya yaslandım.Açmamaya kararlıydım.

-Açmayacağım Niall!

-Emin misin? 

-Hemde çokk!

-Pekii bunu sen istedin ben değil.

Bu sözü duyduktan sonra ne oldu bilmiyorum.Kapı üstüme doğru geldi.Açıkçası ilk başta korktum.Sonra refleks olarak kaçtım ve kapı ayaklarımın dibine düştü.Kafamı kaldırıp baktığımda karşımdaydı.Allah'ın belası ne yapmıştı böyle! Gözlerimi kaldırıp ona baktım ve gülümsüyordu evet gülümsüyordu. Sinr krizi geçirecektim!

-N'aptın seen! Naptın! 

Hem bağırıyor hemde ona vuruyordum. Böyl bir şey yapmasını beklemiyordum.

-Sakin ol Erica. 

-Sakin mi olmamı istiyorsun? Ne demek şimdi bu? Kapımı kırıyorsun bir de sakin kalmamı mı bekliyorsun sen?!

-Evet şimdi sakinleş. Ben hallederim.

-Hayır efendim hiçbir şeye ellemeyeceksin. Sakın! Sakın! Duydun mu beni? Sakın!

-Hayır Erica. Ben halledicem ve ben halledene kadar benim evimde kalacaksın.Duydun mu beni?

-Hayır hayır senin evinde asla kalmam! Ben..ben.. arkadaşımın evinde kalırım. Ve ben hallederim!

-Erica bu benim hatam. Neden kırdığımı bilmiyorum ya da biliyorum. Oyun oynamak istemiştim ama böyle bir tepki vereceğini düşünmemiştim.Hatta kapının kırılacağını bile düşünmemiştim.Şimdi sakinleş ve beinm evime git.Ben buraları toplayıp gelicem.

-Ne halin varsa gör! dedim ve kapım olmayan evimden çıktım.

Onun kapısı açıktı.İçeri girdiğimde manzara beklediğim gibi değildi.Ama darmadağınık bir ev beklerken sakin huzurlu çok güzel bir eve girdim. Kendi evimden bile çok sevdim.Aman salona geçtim.Bir sürü kitabı vardı.Bir sürü... Ve ben kitapalrı çok severim.Aman karıştırmaya başladım.En sevdiğim romanlarda vardıı.... Hemen birini alıp okumaya koyuldum. Kitabı okurken uyuyakalmışım.Niall üzerime battaniye örtmüş,fark etmedim bile. Niall'da yan koltuğa yatmış.Sanki yatacak yatağı yok! Sanırım beni izlerken uyuyakalmış. Üzeri açıktı. Gidip odasından ona bir battaniye aldım ve üzerini örttüm. Beni sinirlendirmesine karşın seviyordum onu.Battaniyeyi örttükten sonra onun önünde durup onu seyrettim. Ellerimi saçlarından gezdirdim.Ve aniden o mavi gözlerini açtı! Aman Tanrım,nasıl korktum!

-Ericaa.. , gülümsüyordu.

-Iığğ..şeyy...Niall..ben....sadece...

-Sorun yok Erica, hala gülümsüyordu.

-Neden gülüyorsun?

-Sana.

-Bana mı? Benim gülünecek ne tarafım var?

-Yanlış anlama Erica. Ama ben seni çok seviyorum.

Nee? Aman Tanrıım! Bana beni sevidğini söyledi! 6 aydan beri ilk defa bunu söylüyordu.Ne diyeceğimi bilemedim tabii. 

-Evet evet beni sevdiğin belli oluyor.Akşamki sex seslerinden uyuamadım bile!

-Hem o sesler benim seslerim değildi.Bu evde benimle birlikte 4 kişi daha kalıyor Erica.Hem sana beni kıskandığını söylediğimde kızıyorsun fakat kıskanıyorsun.

-Nee? 4 kişi daha mı! Aman Tanrıım! Kıskanmak mı ben mi hayır tabii ki de... Sadece... şey...

-Sorun yok Erica.Gel istersen yanıma.

Yok artık! Ne yanı ! Bunları hiç beklemiyordum.

-Beni sevidiğini söyledin diye hemen yumuşamadım Niall.Ben zor bir kızım.Şimdi dön arkanı ve uyu.Sakın yanıma gelmeye kalkma yoksa seni yapmak istediklerinden mahrum bırakırım.

-Peki,korktum, dedi ve gülümsedi.

-Hadi,hadi iyi geceler.

-İyi geceler ama iyi geceler öpücüğü almayacak mıyım?

-Hatta şimdi de mahrum bırakabilirim.Hı? Nasıl fikir Niall?

-Ooo,peki peki .Uyudum ben.

Arkasını döndü.Uyudu mu bilmiyorum ama bende gittim uyudum. Uyumadan önce bu evde 4 kişinin yaşadığını öğrendiğim için onları düşündüm.Acaba onlar kız mıydılar? Ah,evet Niall dediği gibi de çok kıskancım ama ona bunu söylememeliyim yoksa kafamın etini yer.

Bugün bu işsiz tarafından kapım kırıldı ve o işsizin evinden uykuya dalıyorum.

A Love StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin