A Love Story

1.9K 32 3
                                    

Her gün beni sinir etmek için bir sürü şey yapıyor. Hayır bunların hepsini nasıl yapabiliyor? Her gün plan mı yapıyor uymadan önce? 

Adım Erica.19 yaşındayım. Ve her gün beni sinir eden bir komşum var.Aralıksız her gün! Bir gün bile atlamıyor.Ahanda gene zil çalıyor bakalım gene ne yapacak?!

-Ne var Niall?

-Iıığ şey Erica sana bir şey göstermek istedim.

-İlgilenmiyorum Niall!

-Yapma böyle Erica.Sende beni seviyorsun biliyorum.

-Nerenden uyduruyorsun böyle şeyleri! Sen gidip arkadan koşan kızlara söyle bunları tamam mı! Ben yemem bu numaraları!

-Benim arkamdan koşuşturan kızlarımı gözetliyorsun sen,diyerek gülümseyerek.

Aslında onunla konuşurken gözlerine içine bakamıyorum çünkü gözleri çok güzel.Onun gözlerine bakınca anlayacak diye korkuyorum bu yüzden de hiç gözlerine bakarak konuşmam.

-Erica cevap vermeyecek misin? Hem sen neden benim gözlerimin içine bakarak konuşmuyorsun?Ben gelince sürekli bir şeylerle ilgileniyorsun?

-Niall neden bu kadar çok soru soruyorsun?

-Hadi ama Erica beni seviyorsun.

Çok kızdım ve direk kapıya yöneldim.Kapıyı açtım ve parmağımla dışarıyı gösterdim.Gözlerinin içine bakarak;

-Niall hemen dışarı! Hemen.!

İlk defa gözlerinin içine baktım.İlk defa.Kendimden geçeceğim diye korktum ama öyle olmadı.İlk defa hem onun güzel gözlerine bakıyor ama ona bu kadar yüksek sesle bağırıyordum.O zaman kendimden korkmadım diyemem.

-Şimdilik gidiyorum.Fakat bu iş burada bitmedi.Anladın mı? Beni sevdiğini söyleyene kadar da bilmeyecek!

-Hala konuşuyorsun Niall!Çık şu lanet olası yerden hemen!

Onu kolundan tuttum ve dışarı ittirdim.Az kalsın merdivenlerden yuvarlanıyordu.Kapıyı çok sert kapadım ve balkona çıkarak ağladım. Ama lanet olası dışarıya çıkmış ve bana aşağıdan kıs kıs gülüyor!

-Erica beni seviyoooor!

-Niall bak bu sefer fena yapıcam!

-Erica beni seviyooor!

Daha fazla dayanamadım ve ayağımdaki terliği kafasına fırlattım! Hem de tam kafasına!

-Şimdi defolup git!,dedim ve balkondan içeri girdim.

Lanet olası gene yaptı yapacağını...!

A Love StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin