-Omzunda yaslandığın çocuğun adını merak etmiyor musun?
Neden böyle bir soru sormuştu.
-açıkcası hayır. Ben.. ben.. şuan Niall ı merak ediyorum.
-Niall kim?
-Bak işte orada geliyor…Nee? Geliyor mu?? Aman tanrım ! Niall geliyor…
Apar topar kalktım ve ona bakmaya başladım. Niall çok hızlı bir şekilde geliyordu. Onu hiç bu kadar sinirli görmemiştim.
Psikasti:
-Niall dediğin bu muydu?! O benden nefret eder!
-Nee? Aman Tanrım! Şimdi kan kusacak bana…
Niall çok yaklaşmıştı. Ben artık korkuyordum. Ağlamayı kestim ve korku dolu gözlerle ona bakamaya başladım.
Niall sinirli sinirli konuşmaya başladı.
-Bu kaçıncı Harry! Artık sana karşıma çıkma dememiş miydim?! Ve senin benim sevgilimin yanında ne işi var?!
-Sakin ol Niall!,derken Niall Harry’e bir yumruk yapıştırdı.Harry yere yığıldı. Harry ayağa kalktı ve Niall’ın yakasına yapıştı. Niall ona bir yumruk daha yapıştırdı. Bu sefer duvara yapıştı. Ve tam Niall’a vuracakken en sonunda kendime gelip ayırmaya karar verdim.
-Niall… bir dakika… Niall… bana bakar mısın…. Harry… Niall..AMA YETER!
İkiside durmuş bana bakıyordu. Kavgayı kesmişlerdi.
-Niall hiçbir sorun yok tamam mı? Hadi gidelim buradan.
-Bak erica bu çocuk çok tehlikeli bir daha onun yanında bulunmanı istemiyorum. Tamam mı?
-Tamam Niall. Hadi gidelim buradan.
Biz arkamıza bakmadan giderken Harry bir şey söylüyordu.
-Bunu da elinden alacağım. Her şeyini elinden alacağım.
Yolda giderken Niall’ın koluna girmiştim.aynı zamanda da elini tutuyordum.Sessizliği bozup konuşmaya başladım.
-Az önce sevgili dedin. Ama biz sevgili değiliz Niall.
Niall durup gözlerime baktı.Daha sonra ellerini yanaklarıma götürdü. Ve yaklaşmaya başladı. Ve beni öptü.
-Ama artık sevgiliyiz,dedi öptükten sonra…
-Ve sevgililer öpüşür,dedi.
Gözlerimi onun gözlerine diktim. Onun gözleri o kadar güzeldi ki.. Romantizmimizi araba kornoları bozdu.
Biz yolun ortasında duruyorduk. Ve arabalar ise bizi bekliyordu.
Kafamı çevirip baktığımda bir sürü araba durmuş bizi bekliyordu. Ve tabii öpüşürken de bizi gördüler. Utancıma yerin dibine girdim.
Elinden tutarak kaldırma götürdüm.
-Evet, Niall.. Artık biz beraberiz..
-Ve ben seni çok seviyorum.
-Ben seni daha çok seviyorum.
-Niall, bak gene inatlaşmaya başladın…
-Erica, bunun için inatlaşıyordum seninle.. Bu yüz ifadeni çok seviyorum. Ve artık o yüz ifadeni hep göreceğim çünkü artık biz sevgiliyiz.
Ve birden bağırmaya başladı. Şok olmuştum. Ağzım açık bakınıyordum.
-HEY MİLLET, BU KIZ BENİM SEVGİLİM! VE BEN ONU ÇOK SEVİYORUM!
-Şşşt!
Ellerimi onun ağzına kapamak için götürdüm ve sıkıca kapattım.
Gülüyordum. Bugün ilk defa gülüyordum. Hem de onun sayesinde…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Love Story
FanfictionBaş belası olan bir komşuya sahip oldunuz mu hiç? Erica'nın karşı komşunu onun baş belası... Erica onu çok seviyor.. Komşusuda onu çok seviyor fakat Niall'ın eskiden çıktığıbir kız onun en yakın arkadaşıydı. Erica bu durumda en yakın arkadaşını mı...