→Giriş←

17 0 1
                                    

Okuyanlar bilir ben eskiden Tatildeki odunum diye bir kitap yazıyodum.Sonra bu kitap yanlışlıkla silindi.İştem sonracıma ben ona benzer ondan hatta daha güzel tatil kitabı yazacam $_$
    
Şimdiden söylim kitabı mutlu sonla bitirmicem kitabı okurken bi yandan aklınıza piskopat şeyler gelsin ndksfn.

Notun notunun notu:Hiçbir kitaptan kopya çekmeden yazdım.Onyargili davranıp mesaj atmayın.

SON OLARAK BEN DİĞER YAZARLAR GİBİ SIK SIK BÖLÜM PAYLASAMAM ÇÜNKÜ BEN ÜSENGECİM.

Hadi hayırlı olsun.

"Anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee şu bavulu kapatmama yardım ettttttttt." diye anırdım.Bildiğiniz anırdım.

"Tamam Cemre geliyom."

"Bir iki üç dört be-"

"Nerde bavulun ? Kapatimde 1-2 ay gözükme gözüme".

   Lan içime öküz oturdu öyle diyince birden.

"Şaka kız şaka çok özlicem seni.Bak unutmuyosun terli terli su içmek yok,çocuk kesmek yok,kadın kesm-"

"Oha anne oha tabiki öyle bişey yapmam (Çarpıldı)."

"Ikimizde biliyoruz Cemre ne yaptığını.Devam edim denizde fazla aç-"

Dıdıtıdıtııı (Samsung müziği anlamayanlar)

Kim arıyor:Damla Sakızım ^^

 
"Kapının önünde ağaç oldum hadi canım hadi yawrum"

"Bebikoo geliyom tamam."

Anneme sarılıp onu sulu sulu öptüm.
Babama da aynı iskenceleri yapıp Damla'nın arabasına atladım.

  "Damla inanabiliyo musun tatile gidiyoz ? Dıptıs dıptıs."

"Daş çocuklar falan bu yaz iyi geçicek desene"

"İnş canım ya."

***

Biz bu arada İzmir'de yaşıyoruz.Yani ben tam "İzmir'in Kızları" sözüne uyuyorum.Şimdi siz bana egoist kendini beğenmiş diyeceksiniz ama öyle değilim.Hayır sadece ben bazı kızları anlayamıyorum.Kendileri taş gibi ben çirkinim diyolar karşındaki insanlarda iltifat edince egolarını tatmin ediyolar.Bu yüzden ben kendime haksızlık yapmayıp güzel olduğumu söylüyorum.
    Biz Damlaşkımla lise sona geçtik.Özel bir lisede okuyoruz.Bu zamana kadar ailemi utandıracak bişey yapıp onların güvenini sarsmadık bu tatile gelmemizin zaten yarım sebebi o.
   Damla'yla bizim tanışmamıza gelirsek bence hiç gelmeyelim.Iste biz kreşte tanıştık.Annelerimiz falan kanki bizde Damlasakızımla böyle bff olduk.

***
"Uff Cemre sabret biraz 10 dakikaya ordayız".

"Valla Karnım çok acıktı.Zaten uçakla neden gitmediysek daha yeni ehliyet aldın İzmir'e geldik."

****

"Ohh bee Antalya'ya bakarmısın ya ?
Oyy taşlarını yediğim Antalya."

"O nasıl bi cümledir valla midem bulandı *kusucam gliba s.s emojisi*"

"Uff sanane be salak s.s"

  Otele yerleştiğimizde bavulumu yerleştirmeye başladım.

  "Yuha Cemre altı bikini mi getirdin görgüsüz ayı"

"Yihi Cimri ilti bikini mi gitirdin girgisiz iyi.Burda taş çocuklara rezil mi olim yane (Kendini haklı gösterme çabası vol 8292837392)"

"Hehe yaw hehe heğğ hee hee"

"Of sus artık da işin bittiyse giyinip denize gidelim"

***

  Bikinimi giyip üstüne tişört ve şort giydim.Damla'da giyinince odadan çıktık.
   HADİ BİSMİLLAH

   Allahtan denize inene kadar bişey olmadı.Biz şezlong kiralayıp camış gibi iki tane hayvan olarak üzerine yayıldık.
Ben tabiki güneşlenicem.Beyaz süzme peynir gibiyim.Hemen wattpadi açıp Solucan'ı okumaya başladım.
  Kıvançç aşkeeeeğm nerene vurim bebeyim diye ben lama gibi ağzımın suyunu akıtırkene Damla'nın
  "Hadi denize girelim Cemre aşkw"
Demesi bütün hayellerimi paramparça etti.Piiiiis Damla (Nerimanyak <3)

   Damla saatte bir ilerlediği için işini kolaylaştırmak adına sırtına adeta uçan tekme attım.Ve sonucu Bommmmm.
  Ben diğer kızlar gibi suya öyle girmem çünkü her ne kadar soğuk olsun ben üşümüyorum.Lap diye atlıyorum valla galiba odunluk genlerde var.
  Damla bana saydıra saydıra gelirken ben suyun içinde her ne kadar mal bir görüntü olsada koşmaya başladım.Ama bi yandanda hunharca gülüyorum.Belirli mesafe gittikten sonra bişeye çarpmamla irkildim.

   "Ay ç- çok pardon bilerek olmadı."

Allahım şu kaslara bak Yarappim.

  "Önemli değilde sen neden deli danalar gibi kaçıyosun ?"

Bu bana deli danalar gibi kaçıyosun der ? Ben koskoca Cemre ZİYAGİLİM.

"Önemli değilse sanane neden koştuğumun ?"

"Laf mı soktun bana sen şimdi ?"

"Hissettin mi ?"

Hazal:2-0:Adını bilmediğim öküz

Valla dabıl qapaq.Simdi son lafıda sokimde gidim ben.

"Canım kapağı iyi sıkta havan kaçmasın" dedim ve balıklama atlayarak oradan uzaklaştım.Allahım çok kuğulum.

Oğğğhh ben burda elin oğluna lafları sokim sokim Damla Hanım güneşlensin.

"Damla ben odaya çıkıyorum.Odaya muhtemelen hiç gelme gözümede gözükme."

****
Ben odaya girdiğimde ışıkla adeta savaşıyordum.Işığı açtığımda çığlık attım.Yemin ederim BEN ŞOK BEN İPTAL BEN WEFAD.

   "Bugün o soktuğun lafların yanına kalacağını mı  sandın sen ?"

      "evet."

İlk bölüm kısa oldu idare edin.Daha uzun yazmaya çalışıcağım.Multideki Cemre.Seviyom sizi ^^

MR.ODUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin