"Cemre hadi kalk bir saat sonra Derin gelecek."
"Tamam.Kalkıyorum."
Üstüme siyah bikinimi ve bir tanede kot şort giydim.Üstüme giyme gereği duymadım.
Damla'yla açık büfeye gidip birazcık yedik.Tamam biraz fazla yedik.Tamam lan öküz gibi yedik.
Derin'i karşılamaya otelin dışına çıkmıştık.Damla,Derin'in arabasını görünce hemen ağlamaya başladı.Derin arabadan indiğinde Damlayla sımsıkı sarıldı.Bir yandan ağlıyorlar bir yandanda konuşuyorlardı.
"Damla seni çok özlemişim."
"Bende seni Derinim."
Derin aslında ilk bana sarılırdı ama ben sarılmam diye çekinmişti.
"Derin bana sarılmak yok mu ?" dedim.
"Cemre çok özlemişim seni." Diye boynuma atladı.
"Bende seni çok özledim Derin."dedim.
Derin'in bizimle kalması için üç yataklı odaya geçmemiz lazımdı.Hemen görevlilerden üçlü oda isteyip odaya yerleştik.Ben hemen o konuyu konuşmak isteyip kafamı rahatlatmak istiyordum.
"Damla Derin'le bize müsaade eder misin ?"
"Tamam Cemre.Ben aşağıda Arda'ylayım."
Damla odadan çıktığında konuşmaya başladım.
"Derin bana o konuyu doğru düzgün anlatır mısın ?"
"Cemre ilk önce seninle eskisi gibi olmak çok isterim.Seninle iyi olmak için yalanda söylemedim.O gün Semih birinci yılınızı kutlamak için sana süpriz yapacakmış akıl vermek içinde beni çağırdı.Bende kendi hayalimdeki sürprizi anlattım.O da sevinçten bana sarıldı.Sana bunu kaç kere anlatmaya çalıştım ama dinletemedim."
"Yani yalan yok.Gerçekten böyle oldu."
"Evet Cemre.Hala inanmamakta ısrar ediyorsun.Bana hiç mi güvenmiyosun ?"
"Şapşik tabiki güveniyorum."dedim ona sarıldım.
"Cemre eskisi gibi miyiz ?"
"Heralde kızım."
Derin üstüne mavi bikini ve aynı benim gibi kot şort giymişti.Biz aşağıya Damla'nın yanına indiğimizde şezlonglara yayıldık.Derin konuşmaya başladı.
"Arda kim ?"
Damla hemen yanıtladı.
"Benim sevgilim."
"Derin kanka ben sana anlatırım."dedim.
"Hadi denize girelim."dedi Derin.
Bizde onayladık.Üstümüzdekileri çıkarıp iskelden denize atladık.
"Hadi lan deve güreşi oynayalım"dedim.
"Üç kişiyle mi mal ?" Dedi Damla.
Arda yanımıza atlayarak;
"Bende varım."dedi.
***
"Derin lan sen kaç kilo aldın ?"
Damla Arda'nın omzuna,Derin'de benim omzuma çıkmıştı.
Derin cevap verdi.
"Ne kilosu be ? Sensin kilo"
Derin konuşurken Damla'da onu itmişti.
"Aferin konuş konuş itsinler bizi yenilenim."
"Of ben bu oyundan çok sıkıldım.Hadi bi kaç kişi toplayıp d c oynayalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ODUN
RandomYazar açıklama yazamadığı için hikayeyi okuyunuz. Tüm hakları kıymalı makarnamda saklıdır.