Sesimi kalınlaştırarak taklidini yaptım.
"Bogon yoptokloronon yonono kor kolocoğono mo sondon ?" Dedim.
Bildiğin o bugünkü bahlavalı çocuk gitmiş yerine gözlerinden ateş çıkan boğa gelmiş.
"Bugün o soktuğun lafların bedelini ödeyeceksin."
"Bedel ödeten Haluk gibi ne bu havalar ? Sen bana bişey yapamazsın"
Dediğim sırada üstüme gelmeye başladı.Geriye gitme gereği duymadım çünkü ben koskoca CEMRE ZİYAGİL'İM.
Artık baya bi yakınlaştığımızda doğru an bu andır.Hadi Cemre hadi hadi.
"Bidaha bizim odamıza girersen ve çakma Haluk havalarına bürünürsen bunun iki katını yaparım".Dedim ve yumruğu sol gözünün altına geçirdim.
Adını bilmediğim gerizekalı tabiki benden böyle bişey beklemiyodu,ben bekliyomuydum tabiki hayır.O yalpalaya yalpalaya odandan çıkmaya çalışırken işini kolaylaştırmak adına poposuna tekmeyi geçirdim.Sonuç:Uçtu.Kapıyı kapattığım gibi yatağa bodoslama atlamam bir oldu.Günün yorgunluğu ile uykuya daldım.
"Neden o deniz mi ?"
"Kes sesini iç ses"
"Tamam apla vurma hadi ben gidiom bb"*********
"Cemreeeee hadi kalk aşağıda açık büfe varmış."
O A-Ç-I-K B-Ü-F-E- mi dedi.
"Nerde lan nerde hani göremiyom açık büfe nerdeğaaa"
"Sakin ol şampuan ! Aşağıda hadi gel otlanak biraz"
"Damla sakızım sen git ben geliyom".
"Tamam Cemrexim".Aynı dünkü bikinimi giyip üstüne salaş bi elbise giydim.Aşağıya indiğimde sıra pide sırası gibiydi mübarek.O sırayı görünce benim iştah falan kaçtı zaten.Saat sekiz olduğu için deniz kenarında ve iskelede kimse yoktu.Üstümdekileri çıkarıp iskelenin ucuna oturdum.Telefonumda Cem Adrian Hoşgeldin'i açıp dinlemeye,bi yandanda anırarak söylemeye başladım.
Hoşgeldiiiiiiiiiiiiiin çalmaaağdan gir içeri sen geğlllldin tanırıı-
şarkıyı söylerken devamını arkadan bir erkek sesi söyledi.
"Tanırım gözlerinden" dedi.Ben kim olduğuna bakmak için arkamı döndüğümde kimi gördüm sizce ?
"BAY.ODUN"
Hatırlamadınız mı ? Hani ayıptır söylemesi geçen günler benzettiğim çocuk *kuğul gözlü emoji*.Yanıma geldi o da benim gibi ayaklarını sarkıtarak oturdu."Yediğin yumruk az mı geldi ?". "Neden bu kadar asi bi kızsın?".
"Sen sor diye".
"Sin sir diyi".
"Ağzındakini bi durda alim"
"Ya bi saniye laf sokmadan duramıyomusun ?".
"Tamam.Duruyorum söyle ne söyleyeceksen ?"
"Adını söylemekle başlayabilirsin".
"N'apcan adımı ?".
"Nüfusuma almayı düşünüyorum.Ya söylesene insanlar tanışmaya böyle başlar."
"Cemre seninki ?".
"Anıl.Tanıştığıma memnun oldum Cemre."
"Ben memnun olmadım ama idare edicez artık."
Sessizlik
Sessizlik
Sessizlik
Sessizli-
"Nerde yaşıyosun ?".
"İzmir'de peki sen ?".
"Bende İzmir'de yaşıyorum bence evlenmeliyiz".
"Göz deviren emoji"
"Kaça geçtin ?".
"Lise son sen ?".
"Bende.Son sorumu sorup valla susucam.Gözlerinle öldürdün."
"Tamam sor ve sus."
"Benim için ayağa kalkar mısın ?".
Tövbe Bismillah
"Tamam." Deyip ayağa kalktım.Kalktığım anda beni bir anda kucağına aldı ve suya atladı.Şok olmuştum.O kahkaha atarken birden bende gülmeye başladım.Valla Haziran'ın sıcağında iyi gelmişti.
***
Sudan çıkıp yine iskeleye oturduk.Bu sefer ben sormaya başladım.
"O gün bizim odaya nasıl girdin ?".
"Babamın çok yakın arkadaşı işletiyoda bende ondan işte odaların yedek anahtarlarını aldım ve odanıza girdim."
"Vayy torpilci çocuk.Peki dün n'oldu ben gittikten sonra ?"
"İşte ya-"
Dıtdıdıdıdııııı (Telefon müzüğü)Kim arıyor:Damla Sakızım^^
"Efendim Damla".
"Cemre eski sevgilin Semih burda".
"Çok hojdır ama banena.O beni aldatmadan önce düşüncekti."
"Kanka sen bilirsin ben haber verim dedim".
"Tamam saol Damlaşkw hadi by by"
"By by".Telefonda ona her ne kadar belli etmesemde içime bi öküz oturdu.Yine de bi geçmişimiz var Semih davarıyla ama şuan kendisinden nefret ederim.
"N'oldu Cemre bi yüzün düştü ?".
Ay o kadar belli oluyo mu ya.
"Eski sevgilim burdaymışta ona böyle bi üzüldüm."
"Sevgilin var mı şuan ?"
"Yok neden ?"
"Merak işte"
"Tamam.Ben biraz odaya gidiyorum karnım acıktı bişeyler yicem sonra görüşürüz."
"Tamam görüşürüz."
Odaya doğru giderken şezlonglarda güneşlenen Semih'i gördüm.Adı batsın.
Odaya girdiğimde Damla yatağa yayılmış Vini Uhera Francisco Locwoschi fotolarına bakıp ağzının suyunu akıtmakla meşguldü.Ben tam konuşacakken Damla söze girdi.
"Bunları doğuran anaya can kurbağğan."
"Damla sana on saniye bakınca abaza oluyoruz bu yüzden ben sana bakmadan karnımı doyurup yatağa yatıyorum ve uykuya dalıyorum."dedim.Ve otel odasındaki mini mutfaktan azıcık bişeyler atıştırdım (Çarpıldı).Tamam ya alt tarafı sekiz gofret,iki kutu kola,altı tane kek yedim.***
Ne ara uyuya kalmışım lan ben."Damlaaaaa saat kaç lan ?" Diye sanki Damla odada gibi bağırdım.
Telefonumdan saate baktığımda dokuz buçuğa geliyodu.Damla'nın bu saatte nerde olduğunu öğrenmek için aradım."Alo Damla nerdesin ? Ve o gitar sesi nerden geliyo ?".
"Kanka otelin yanındaki kumsaldayız.Hadi sende giyinde gel."
"Tğam bebek 10 dakikaya ordayım." Diyip kapattım.Akşam olduğu için uzun beyaz yırtmaçlı bir elbise giydim.Altınada siyah bir sandalet ile kombin ettim.Saçlarımı salıp hafif bir parlatıcı ile rimel sürdüm.Veee hazırdım.
***Aşağıya indiğimde 6-7 kişi yuvarlak olmuş ateşin başında oturuyorlardı.Bende hemen Damla'nın yanına oturdum.Bi zaman sonra bi mal ortaya "diğrilik cisiritlilik iyniyilim" dedi.Ben her ne kadar itiraz etsemde oynamaya başladık.Ilk ben döndürdüm şişeyi.Ayy şansım yaver gitti Damla Sahuzum geldi.
"Damla aşkım söyle bakalım d mi c mi ?"
"Cesaretlilik"
Omg bu kız neyine güvenerek cesaret der.Ne yaptırsam acebaa."Damla sakızım ayağa kalk,biriside Wiggle Wiggle açsın ve sende twerk yapmaya başla.(Kötü karı gülüşü şeysi).
"Cemre bide bunun odası var kanka bide sen benim elime bi düş.Tamam açın yapayım tiwörk dansını."
Adı Leyla olan bi kız açtı şarkıyı Damla'da yapmaya başladı.
Lan Damla'da ne cevherler varmış Miley Cyrus'a taş çıkarır yeminle.
Dansı bittiğinde yine yanıma oturdu.
Şişeyi bu sefer Damla çevirdi.Bi ucu bana bi ucunun kime geldigini görmek için kafamı kaldırdığımda Anıl'ı görmemle bir şoka girdim."Bende Bim'e."
"Çok komiksin iç ses."
"Eyvallah koçum."Anıl
"D mi c mi Cemrecim ?"dedi "cim'i" bastırarak."D"
"Peki o zaman eski sevgilinden neden ayrıldın ?"
Sağane lan !
Selam M.O ailesi sjjsjs.Bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız.Elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıyorum.Ama daha uzun yazıcam.Bide ben bu bölümleri telefonumdan yazıyorum.Yani bide o zorluğu var.Herneyse.
Multimediada Damla Sakızı ve Cemrex var.
Bu bölümü kapağımı yapan aşkım kankam @teenwolfiangrl'e ithaf ediyorum jsks.Sizi cook seviyorum.*Gözleri kalp olan emoji şeysi*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ODUN
RandomYazar açıklama yazamadığı için hikayeyi okuyunuz. Tüm hakları kıymalı makarnamda saklıdır.