#6.část

70 5 0
                                    

O TŘI DNY POZDĚJI 


Jsme  tu teprve 4 dny,a ani jsem se nešel ještě nikam podívat,ani do do obchodního centra.Protože mě nevlastní matka nikam nechce pustit,že prý  bych se ztratil..kecy jako v kleci..Už mám vybalené všechny svoje krabice,pokoj jsem si už pěkně zařídil..Má barvu tmavě modrou,a koberec je zelený.Jako fotbalový hřiště a povlečení mám jako hřiště na kterém jsou milion balonů.Je to úžasné.Je teprve 11:30 a už se nudím,dneska bych ještě to chtěl využít a jít na nákupy,když mám poslední den volno,ano jdu zítra poprvé do České školy,učím se česky,ale umím říct jenom Dobrý den,Na shledanou a děkují.Učila mě to nějaká učitelka,která umí skvěle anglicky,ale je to češka..Je strašně c příjemná,dobře se sní o všem povídá.''Oběd.''zavolá na celý barák moje nevlastní matka.Shit.Jdu po schodech a do nosu mě vpadne taková krásná vůně.Přijdu do kuchyně a už mám jídlo na talíři.Máme na oběd smažený sýr,hranolky,obložený talíř,tatarku nebo kečup  a džus domácí.Mmmm..vypadá to dobře,ani se mi do toho nechce kousat,ale musím hlad mě přemůže.Za čtvrt hodiny to mám snězený a musím umýt nádobí,mám totiž službu,jako že odnést koš,umýt nádobí,vysát a to je vše.Na štěstí!!V kapse mi vibruje mobil a když se podívám tak se usmějí od ucha k uchu.''Ahoj Sebo.'' ''Ahoj tati,stalo se něco??''..''Ne,nic se nestalo,za půl hodiny jsem doma,tak můžeme jet do nějakého nákupního střediska,koupit ti nějaké oblečení a pomůcky do školy.Co na to říkáš?!.'' ''Jo klidně tati,po dlouhé době jedeme někam sami.ahoj.'' a típl jsem mu to.Vyběhnu nahoru schody a jdu si hodit sprchu,vylezu a vezmu si na sebe boxerky od Clavina Cleina,ponožky černé,bílé tričko s nápisem F*ck You a černé rifle a do toho černé Vansky.Jdu se na sebe kouknout do zrcadla,když právě vycházím tak slyším jak na mě táta troubí.Těším se jako malí kluk na svojí první hračku (:DD).

V obchodní centrum

Jdeme s otcem se podívat do všech obchodů,každý nás má minimálně 10 tašek s nějakým oblečením nebo s nějakými botami.Milují nakupování,ale jenom a jedině se svým otcem.Nikdy bych nešel se svojí nevlastní a svojí pravou mamkou nakupovat.Jsme s tátou v obchodním centru už 5 hodin a byli jsme i v KFC.A jsme právě na cestě domů.Nevím co řekne od táty jeho manželka,on jí totiž nic nekoupil.Takoví vražedný pohled už asi nikdy neuvidím.Možná.

Přijeli jsme domů,a měl jsem pravdu takoví vražedný pohled po něm hodila,že jsem se začal smát na celý kolo.Radši jsem šel na horu do svého pokoje.Dal jsem do pokoje svoje tašky,ehm těch tašek mám +- 20 a táta taky tak nějak.To je tak když jdou syn a otec po roce nakupovat sami.Šel jsem do koupelny si dát sprchu,vyšel jsem a hned jsem šel si lehnout a k mému překvapení jsem hned usnul.




Snad se vám tenhle ten další díl líbí.Jak si užíváte víkend?Já zrovna moc nejlíp ne.:(Musím se učit.Ale nic s tím nenadělám,užijte si pěkně víkend a mějte se hezky Ahoj.:)


Kluk,který se bojí zamilovat.Kde žijí příběhy. Začni objevovat