#7.část

62 4 0
                                    

Ahoj moc se omluvám že jsem dlouho nepřidala,ale měli jsme moc písemek,zkoušení a teď do toho seminární práce a ani už nemám moc času na přátelé ani na psaní,takže to udělám tak abych aspoň každý týden přidala max 5 dílů u každého.

-------------------------------

Ráno jsem se vzbudil v 6 ráno.No spíše mě vzbudil budíček,tak se mi nechce do školy.Vstal jsem s velkou námahou.Šel jsem ke skříni,vzal jsem si boxerky,bílé tričko a černé rifle a bílé ponožky a šel jsem do koupelny.Dal jsem si ranní sprchu,vylezl jsem,osušil jsem se a oblékl jsem se,vyčistil jsem si zuby,učesal jsem a dal jsem si krém niveu,mám totiž moc suchou kůží.Vyšel jsem ven a podíval jsem se na svůj mobil kolik je a bylo půl 7.V 7 jede mi do školy autobus,tak to abych jsem se rychle nachystal.Dal jsem si do vaku propisku a sešit,zatím jsem neměl učebnice,takže chill (:D).Seběhl jsem schody,ale uvědomil jsem si,že rodiče už spí,no tátové přítelkyní už říkám nevlastní matko,takže jsem šel potichu do kuchyně si dát snídani.Na snídani jsem si dal,tousty se sýrem,šunkou a pomerančový džus domácí,právě namačkaný.Podíval jsem se znovu na mobil.Do prdele za 10 minut mi jede autobus,vletěl jsem do chodby se obut,vzal jsem si conversy černé a vyšel jsem.Na zastávce jsem byl za necelých 5 minut a čekal jsem než přijede autobus.Z dálky jsem viděl jak už jede autobus,tak jsem si vytáhl peníze,nastoupil jsem si a šel si sednout.Za 15 minut ten autobus zastavil u nějaké velké žluté školy.Tak jsem vyšel směr->škola.Šel jsem přímo k ředitelně.

*O hodinu pozdějí*

Mám už učebnice,skříňku a jdu směr s ředitelkou k mojí nové třídě.Jsem zvědavý jestli mě vezmou vedle sebe,jestli mě budou nebo nebudou šikanovat,teď v hlavě mám milion otázek,ale žádné odpovědí.S ředitelkou jsme spíše mluvili anglicky než česky.Což jsem byl za to moc rád.Zastavili jsme se před nějakými dveřmi,asi tohle to bude moje  nová třída.Nádech.Výdech.Nádech.Výdech.Zaklepe a vejdeme do třídy,trochu jsem ztuhnul,protože ve třídě bylo jenom 5 holek a zbytek kluků,byli mi líto těch holek,mezi tolika kluky být.Co už,nějak mě to netrápí.


Kluk,který se bojí zamilovat.Kde žijí příběhy. Začni objevovat