Dneska jsem vstala v 10 a měla jsem 4 hodiny na to abych se upravila.Se šaty si nemusím dělat starostí,s boty též ne,ale s účesem a malováním to už je větší problém.Doufám,že mi s tím pomůže moje macecha,ano ví že jdu dnes na ples a ví že randím se Sebem.Vůbec jí to nevadí,ještě mě v tom podporuje,ale zjistila jsem že má syna v mém věku a že prý si sním budu hodně dobře rozumět,no to jsem dost zvědavá no.Seběhla jsem dolů schody a mířila jsem hned do kuchyně.Skvělý snídaně nebyla nachystaná tak si jí udělám no.Vařit naštěstí umím.Udělala jsem si lívance a domácí pomerančový džus,bez kterého se nikdy neobejdu,ano jsem hodně náročná no.Dojedla jsem a dala jsem nádobí do umyvadla a šla jsem na horu se osprchovat a umyla jsem si i rovnou vlasy.Vyšla jsem z koupelny a šla jsem do svého pokoje,popadla jsem do ruky svůj mobil a zavolala jsem svojí maceše,jestli by byla tak hodná a namalovala a učesala mě a souhlasila,říkala že do 12 bude doma.Vzala jsem si tepláky volné černé a bílé úplné tílko a spodní prádlo krajkové.Začala jsem si chystat věci na ples,samozřejmě ty Nádherné šaty a boty a psaníčko.Když se kouknu na mobil kolik je hodin tak se mohu ještě prospat za hodinu a půl přijede macecha.Lehla jsem a hned usnula.Přesně ve 12 mi zazvonil budík,tak jsem neochotně vstala z mé vyhřáté postele.Šla jsem do koupelny,dala jsem si vlasy do drdolu a šla jsem se osprchovat vylezla jsem,oblékla jsem se.A v pokoji už na mě čekala macecha se vším všudy,s malováním,apod...Sedla jsem si na židli,začala mě malovat nejdříve makeup,řasenka,stíny,rtěnka a potom se vrhla na účes.Koukla jsem se kolik je hodin a už bylo půl 2!Sakra začala jsem panikařit,oblékla jsem se a čekala jsem než zazvoní ON.Přesně ve 2 zazvonil,šla jsem dolů pomalu a opatrně,abych nespadla ze schodů.Když jsem otevřela dveře málem mi spadli oči z důlku.Stál tam a vypadal úplně nádherně oproti mě.Podal mi takovou tu růži která se dává na ruku.Vypadal prostě sexy.
--------------------
Moc se omlouvám,že jsem dlouho nepřidala,ale nevím kdy zase přidám další příběh,ale budu se snažit co nejdříve!.Snad se vám to líbí,pomalu se blížíme ke konci.
ČTEŠ
Kluk,který se bojí zamilovat.
RomanceAhoj jsem obyčejný kluk,který si toho hodně zažil,než si kdokoliv může myslet.Je mi 17 a jmenují se Sebastian,ale všichni mi říkají Sebo.