Už se chystáme na letiště,ale rozhodně se mi nikam nechce.Bude mi to tu moc chybět.''Pojď už dolů,jedeme už na letiště.Hned!!!'' zařval můj otec.Bezva.Sejdu schody a jdu si sednout do auta dozadu a připoutám se.A směr letiště a pak Praha./plně se moc těším (myšleno ironicky).Už jsme před letištěm a už sedíme v letadle,aspoň že se sedím u okna.Ale vsadím se,že za chvílí usnu,protože jsem toho moc nenaspal volal jsem si se svojí holkou,vlastně svojí bývalou holkou.Je to divný když řeknete že jste si volali se svojí...no spíše příšerný!
*O PÁR HODIN POZDĚJI-->PRAHA LETIŠTĚ
Sám jsem se vzbudil,což mě dost překvapuje,rozhlédl jsem se kolem sebe a můj otec a jeho přítelkyně spali.Zkusím je vzbudit,protože za chvílí už budeme v Česku na letišti.''Tati vstávej,za chvílí budeme přistávat.'' řekl jsem mu to,když jsem ho budil.A ono to zabralo,už je vzhůru.A ostatní vzbudil taky.Letadlo přistálo,vycházíme z letadla.Na tož,že Praha je menší než Los Angeles tak je tu i tak moc lidí,zajímavé.Jdeme si vyzvednout kufry,jdeme přes velkou halu ven abychom si mohli zavolat taxi.Taxi nám přímo zastavilo před námi,což je velice dobré.Otec mu řekl adresu našeho nového bytu nebo rodinného domů.Otec nejdříve chtěl jít do bytu pak do rodinného domů,tak se nechám překvapit v čem nakonec budeme psát,nebo spíše kde budeme spát.Taxi právě zastavil před nějakou docela velkou vilou,myslím že je to naše,ale nejsem si jistý.Vylezeme z taxíků a vezmeme si kufry a jdeme opravdu přímo k té vile.''Tak tohle to je naše vila,rozhodoval jsem se jestli byt nebo rodinný barák(vila),ale řekl jsem si radši vila,protože když k nám někdo na návštěvu přijede/přiletí,tak aby nemuseli jít do hotelu,tak by přímo ve vile spali.Ta vila má 12 pokojů,jedná velká kuchyň spojená s obývákem,3 koupelny a 3 wc,a každý z naších děti mají svojí šatnu a balkon.Snad se vám tam bude líbit a každý svojí koupelnu mají,ale jedno společný wc.''právě tohle to nám oznámil otec.Koukám na něj s otevřenou pusou a vykulenými očima.No páni.Jdeme dovnitř,otec otevřel dveře a hned všichni jsme tam vlezli,ano už nábytek tu je,přivezli ho stěhováci až z Los Angeles.
Jdu si to tu prohlédnout a pak jdu do svého nového velkého pokoje.Jsem na něj zvědavý,ale i tak si ho trochu jinak změním,snad to otcovi nebude vadit.Trvalo mi to hodinu,než jsem celý barák prošel a právě stojím uprostřed svého pokoje a je sakra velký a nádherný,a ten balkon ani nemluvím a o šatně a koupelně už tuplem nemluvím.Tak takhle mě ještě otec nikdy nepřekvapil.Jdu si vybalit věcí,i když moje věcí mi zaberou půlku šatny a bojí boty taky.Asi co nejdříve se s tátou domluvím,a půjdu sním nakupovat oblečení.Jo rád se mnou chodí nakupovat oblečení.Musím si nabít iPhone 6 plus,vezmu si bílé tričko a trenky a jdu se osprchovat a asi si půjdu lehnout.Jsem dost unavený.Vlezu do koupelny sundám si oblečení,a divám se jaké mám bříšní svaly,a asi jsem se zapomněl zmínit že tu máme vlastní posilovnu,prostě luxus.Vlezu do sprchové koutu a osprchují se trvá mi to necelých 25 minut,pak si vyčistím zuby,učešu si vlasy ,rychlejí mi totiž schnou,obleču se a hned se rozběhnu proti posteli skočím a hned dopadnu doprostřed a usnu nějak rychle.
↓
Snad se vám tahle ta část líbí.Těšte se na další,protože bude ještě trochu více zajímavá.Děkují moc za komenty,hlasování a že si to někdo vůbec čte.Ahoj a mějte se.:)
ČTEŠ
Kluk,který se bojí zamilovat.
Storie d'amoreAhoj jsem obyčejný kluk,který si toho hodně zažil,než si kdokoliv může myslet.Je mi 17 a jmenují se Sebastian,ale všichni mi říkají Sebo.