O kurde ..

60 3 0
                                    

*OCZAMI JUSTINA *
Wysiadłem z samochodu , żeby sie przywitać z wszystkimi .
Jedna z nich chyba skumała kim jestem , bo najpierw stała jak słóp ,a potem zaczeła piszczeć.
Była ładna - będzie pasować do Chada - ,ale mi sie bardziej spodobała jej nieśmiała koleżanka ,, PIEKNA" koleżanka :*.
Miała na sobie granatowo - beżową , obcisłą sukienkę ,która opinała jej PIĘKNE ciało i jej PIĘKNY tyłek.
Była poprostu idealna ! Musze coś zrobić ,żeby sie do niej zbliżyć
I niewypaść na dupka , którym zazwyczaj jestem ...

*OCZAMI DOMINIKI*
TO BYŁ JUSTIN , JUSTIN BIEBER !!!
- Hej Justin , jestem Dominika , jestem twoją fanką !!
- Hej , miło mi cie poznać Domi . Moge ci tak mówić ?!
- Oczywiście . Jak tylko chcesz .
- Dobra ;) - Nie moge uwierzyć Justin Bieber puścił mi oczko . w 1 sekundzie myślałam , że mu sie spodobałam ,ale gdy zobaczyłam jak na widok Ali sie ślini ,a ona sie rumieni to juz wiedziałam , że nie mam u niego szans. Chwila.. Czy Ala sie rumieni !?!?!?
O Boże ! Naprawde , ona jeszcze przy żadnym chłopaku sie tak nierumieniła .. Chyba ktoś tu sie powoli zakochuje .. ^.^

*OCZAMI ALI *
O Boże jaki on jest przystojny !!! Aaaaaaaa !!!
Ale jestem głupia , bo czuje ze sie zarumieniłam. Ja sie RUMIENIE !?
To dziwne ?? Ale jak mam sie nierumienić jak przedemną stoi JUSTIN BIEBER - najseksowniejszy najstolatek na świecie !!!
Musze coś zrobić ,żeby niezobaczył , że on mi sie podoba. Musze udawać , że on mnie nieobchodzi - to bedzie trudna znajomość ..

* OCZAMI ALISON *
Te dziewczyny są inne niż wszystkie . Bardzo sie zaprzyjaźniłyśmy przez te kilka dni . Czuje jakbyśmy sie znały od lat .
Na 100℅ bedziemy najlepszymy przyjaciólkami !
Dobra , a teraz czas na impreze !!

*OCZAMI JUSTINA *
- Hej jestem Justin , a ty ? - powiedziałem z dużym zaiteresowaniem i szerokim uśmiechwm na twarzy :)
- Hej jestem Ala , mam 18 lat . I jestem inna od wszystkich dziewczyn, bo nielubie imprez ,ale przyjaciółki mnie zmusiły rzebym z nimi poszła .. Itp..
- Okey , czyli zapowiada sie ciekawa i trudna znajomość ! - powiedział i puścił mi oczko , a ja jedynie sie nieśmiale uśmiechnełam..
- Też tak myśle !

*OCZAMI ALI *
- Możemy już jechać ?! - krzykneły dziewczyny z samochodu
- Bez cb nigdzie niepojade . To jak ?!- Zapytał sie mnie Justin i wyciągną reke w moją stroje . Ja jedynie przewruciłam oczami i przeszłam obok. No co ?! Przecież taki jest mój plan :
1. Udawać , że mnie nieobchodzi
2. Zacząć z nim rozmawiać , śmiać sie itp..
3. Poczekać , aż mnie zaprosi do tańca
4. Taniec , bedzie niesamowity ,przez pocałunek
5. Upicie sie ,a reszta to już pójdzie ..
Dobra może to do mnie nie podobne , ale te sposoby u Domi zawsze działały to dlaczego u mnie miały by sie nieudać ?
Nowłaśnie - dlaczego nie ?!
,,Życie ma sie tylko jedno "
Czas na zabawe :)....

*OCZAMI CHADA *
KUŹWA . gdzie oni są zaraz impreza sie zaczyna , a bez Jusa to nie ma imprezy ..
Oby im sie nic niestało ..

*OCZAMI DOMINIKI *
Przez całą droge przyglądałam sie Ali i Justinowi ,którzy siedzieli z przodu , a ja i Alison byłyśmy z tyło jego pieknego Ferarii.
Było widać , że Ala wpadła Justinowi w oko , bo patrzył na nią co 5-10 sekund . Jej też on wpadł w oko , bo udawała ,że on ją nieobchodzi. MOJA MAŁA DZIEWCZYNKA TAK SZYBKO DORASTA ...
*OCZAMI JUSTINA *
Ale ona jest podniecająca . Jest taka seksowna w tej PIEKNEJ SUKIENCE ! W tej PIEKNEJ - OBCISŁEJ - SUKIENCE !! Obinający jej PIEKNY seksowny tyłek. Coś czuje że ten wieczór ,bedzie niesamowity..
- Jesteśmy !! Ślicznotki , tam z tyłu już jesteśmy na miejscu - musiałem je poszturchać , bo zasneły . Przyznam to była długa trasa , ale już czas na zabawe ..
Najpierw poszliśmy przywitać sie z Chadem , który siedział przy barze
- Siemka stary . To moje ślicznotki : twoja siostra, jej koleżanka Dominika i Ala . nachyliłem sie nad nim i powiedzialem na ucho :
- nietykaj Ali , jest moja :*.
- ok , mi sie podoba Dominika :*.
- czyli jesteśmy zgorni - zaśmieliśmy sie w tym samym czasie , a dziewczyny stały i niewiedziały o co chodzi .
- dobra idziemy sie czegoś napić lasie , bo chłopaki pewnie gadają o laskach - powiedziała Alison spoglądając na mnie i Chada .
- okey , a później na parkiet ! Dzisiaj ta noc należy do nas!
Dziewczyny poszły , a my jeszcze chwile pogadaliśmy i poszliśmy sie dołączyć .
Wypiliśmy kilka drinków i poszliśmy szaleć na parkiecie .
Oczywiście Chad poszedł zmienić muze na wolniejszą . Dziękowałem mu w myślach , bo był to dobry pretekst żeby zaprosić Ale do tańca i sie do niej zbliżyć..
- Ala , czy uczynisz mi ten zaszczyt i ze mną zatańczysz ?! - poprosiłem najładniej jak mogłem, nawet ukleknołem .
- Nie dzieki .
- No nie daj sie prosić proszee !!!
- Dobra . Ale nic sobie nie myśl..
- dobrze ślicznotko , jak sobie życzysz !j
Złapałem ją za reke i poprowadziłem na parkiet . Boże! Jak ona tańczyła ,tak samo jak wyglądała czyli świetnie !
Po chwili usłyszałem swoją piosenke ,, Recovery " . Spoglądałem na Ale i w pewnym momencie zatrzymałem sie na jej pięknych brązowych oczach , tak samo ona w moich. Powoli sie do siebie zbliżaliśmy , aż w końcu złączyliśmy nasze usta w namiętnym pocałunku. Boże ! Jak ona całuje! Czy ta dziewczyna może mnie jeszcze czymś zaskoczyć ???

wakacje / j.b Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz