ideał

49 2 0
                                    

Odsuneliśmy sie od siebie gdy zabrakło nam powietrza. To było niesamowite , do momentu gdy prubowałem znowu ją pocałować , a ona mnie  odepchneła..
- co jest !?
- Justin ja niemoge..- i wybiegła
Zauważyłem , że pobiegła po parku , który był nie daleko .
Oczywiście pobiegłem za nią .
Siedziała na ławce i płakała. Nie wiem o co jej chodzi ?
- Co jest Alu ?
- Ten pocałunek .. Podobał mi sie ..
- No to w czym problem ?
- Jesteś sławny .. I to .. My .. Nawet niewiem czy ci sie podobam ?!
- a czy jak byś mi sie niepodobała to bym sie z tobą całował ? Księżniczko ! Ja cie tylko zobaczyłem jak wychodzisz z domu to musiałem wysiąść z samochodu ochłonąć! Liczysz sie tylko ty !
- No i co teraz ?
- wracamy na impreze ,bo widze że ci zimno , a później sie zobaczy
- okey ..

* OCZAMI ALI *
Później sie zobaczy ?! Niewiem co to miało znaczyć bo i  tak byłam już  nieźle wstawiona . Jedyne co pamietam to to że razem z Justinem wróciliśmy na impreze i później nic.. Pustka. Budze sie rano nago ,a obok mnie leży Justin . Czy my ?! Nie nie nie ... Napewno nie ide dalej spać juz trudno że nago , jestem zmęczona . Czacha mnie nawala..

*OCZAMI DOMINIKI *
Wczorajsza impreza była super . Jestem ciekawa jak tam u Ali i Justina , powiedział , że sie nią zaopiekuje , wiec myśle że dobrze wykorystał czas.
Ja nic niepamietam z wczorajszego wieczoru . A rano niewiem dlaczego budze sie obok Chada . Jedyne co pamietam to jak sie całowaliśmy , a puźniej przyszła Alison i coś mi powiedziała i poszła. A ja z Chadem zostałam sama . A potem .. Pustka.
- Chad !!! Obudź sie !!!
- Jeszcze 5 minut skarbie !!
- Chad tylko mi nie mów , że my ...
-Nic niepamiętasz ?
- Nic ..
- A chcesz wiedziec ?
- Może po śniadaniu , głowa mnie boli . A Ala ?
- Ona jest u Justina z nim .
- A oni to ten ..?
- nie wiem , ale znając Jusa to pewnie tak .
Usiadłam na łóżka, przeczesałam reką włosy i kilka lez zleciało mi po policzkach.
- Nie płacz myszko. Wszystko bedzie dobrze , ja tu jest i zawsze bede.
- Nawet nie jesteśmy razem ? A już razem spaliśmy !
- Jesteśmy parą od wczorajszego wieczoru skarbie . A teraz idź spać później porozmawiamy . - chłopak mnie pocałował w policzek i przykrył ramieniem , ja wtuliłam sie w jego tors i zasnełam .

wakacje / j.b Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz