010

478 20 0
                                    

Twee maanden later

Louis POV.

Ik ben drie weken geleden door mijn ouders uit huis gegooit want ze kwamen er achter dat ik op jongens val. Ik heb sinds drie weken geleden geen bed gezien en geen douche meer, geen liefde en bijna geen eten meer gehad. Ik ontvang ook bijna elke dag klappen van andere mensen. Ik leef nu in een grootte stad dicht bij school. Gelukkig hadden mijn ouders vooruit betaald waardoor ik het wel kan afmaken.

Opeens voel ik een enorme klap tegen mijn hoofd. Er volgen nog meer trappen en klappen. Na vijf pijnlijke minuten hoor ik een luide stem roepen "Hé. Laat dat!" De pijnlijke klappen en trappen verdwijnen. Ik lig op de grond met mijn ogen dicht terwijl de tranen over mijn wangen lopen. Opeens voel ik een grootte hand op mijn wang. Ik kruip bang achteruit. "Louis. Hoe heeft dit kunnen gebeuren?" Hoor ik een bezorgde en bekende stem vragen. Mijn ogen vliegen open. Harry. "Ssst. Je hoeft niks te zeggen." Fluistert hij. Ik zie een van de jongens van net opdoemen achter Harry. Harry haalt uit naar achter en raakt hem in zijn buik. Ik voel armen onder mijn oksels en knieën. Ik voel de grond onder mij verdwijnen. "Je bent zo licht. Ik had niet moeten gaan." Hoor ik Harry bezorgd zeggen. Ik voel dat Harry gaat lopen. Wat gaat hij doen? Ik begin een beetje te stribbelen. "Rustig Louis. Ik ga je alleen helpen. Niet zo bang." Zegt hij zachtjes. Ik blijf stil liggen.

Na eventjes lopen hoor ik het geluid van een automatische deur die open gaat. "Meneer. Wat gaat u doen." "Ik ga hem mee nemen naar mijn kamer om hem te helpen." "Maar het is een zwerver." "Louis!?" Zegt Harry geschrokken. Ik pak zijn shirt en duw mijn gezicht er in. "Hij is een vriend van mij. Breng de verbandkofer die mevrouw Styles hier gelaten heeft naar mijn kamer. Zo snel mogelijk!" Dat laatste snauwt hij. Dan loopt hij verder.

We komen boven en er gaat een deur open. Ik word neer gezet op een stoel. "Louis. Trek even een boksbroekje van mij aan. Dan help ik je even met wassen." Zegt Harry zachtjes. Dan horen we een belletje. "Louis trek hem even aan. Dan bereid ik alles even voor.

The Larry Story ft. Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu