DİKKAT SPOİLER İÇERİR! 2.SEZON 17.BÖLÜMÜ İZLEMEYENLER SAKIN OKUMASIN!
Büyük ihtimal bölüm analizini ilk ben yapıyorum Wattpad'de :D
Arkadaşlar tek cümleyle şöyle demeliyim: BU BÖLÜM MUHTEŞEM!
En sonunda kıyamet başladı.
Şimdi analizlere geçelim:
- İki bölümdür Bill'in piyonunu tahmin etmeye çalıştık. Pacifica,Tyler,Soos ve Gideon çok düşünüldü (Ben ya Tyler ya da Gideon diye düşünmüştüm :D) ama hiç beklemediğimiz Blendin piyonu oldu. Ayrıca Blendin'in o an ki gözleri çok korkunçtu. Ayrıca Blendin nasıl piyon oldu?
-Uzun süredir konuşulan bir teori olan kasabada ufo olması teorisi doğru çıktı.
-Grenda, S2B10'da tanıştığı Avusturyalı Baronla çıkıyor.
-Dipper büyük ihtimal Ford Amca'yla Esrarengiz Kasaba'da kalamazdı çünkü ailesi Stanford'u Stanley'in yaptığı şeyi yaptığını sanıyorlar. Mabel'in S2B13'de gönderdiği mektuba da güvenmemişlerdir.
-ESRARENGİZ KASABANIN BİTECEĞİ KESİNLEŞTİ :( nedeni ise bölüm, Dipper ve Mabel'in doğum gününden önceki gün olan 30 Ağustos'ta geçiyor. Yaz'ın son günü ise 31 Ağustos. Kalan son dört final bölümünü bu zamana koyacaklar.
-Mabel'ın az da olsa büyümeyi sevdiğini öğrendik, ama artık sevmiyor.
-Çizimlerde iyileşme yaşanmış, özellikle Ford'un Dipper'la UFO'nun içine girdiği kısımdan Mabel'in bunları telsizden duyduğu zaman arası. O kısımda kısmi 3 boyutlu çizimler bile var
-Mabel ölmedi. Bill onu şimdilik sadece bayılttı.
-Kapanış kanımı dondurdu... Dipper ve Mabel'in hayalleri olan doğumgünü posterleri yere düşmüş. Arkadan ise çığlıklar geliyor...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Evet bu bölüm çok güzel ve özellikle sonlarında heyecanlı ve düşündürücüydü.
2.Sezon 18.Bölüm Fragman analizi bir kaç gün içinde geliyor.
Ayrıca lütfen yorum yapmayı ihmal etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Kasaba Teori&Analiz
RandomMerhaba ben FoklarlaYazarim! Esrarengiz Kasaba oldukça sevdiğim ve hayranı olduğum bir çizgi film. Hatta bir kaç aydır bir sayfada aktif olarak paylaşım yapıyorum.Ara sıra teori(genellikle kısa teoriler) ve analizler paylaşacağım ve kendi düşünceler...