savannah už sedí na obruvníku, v ruke žmoliac pár bankoviek, ktoré majú byť jej poslednou výplatou. Philip Anderson týmto začal boj so zlým človekom.
z jej očí by mohli šlahať plamene. je veľmi nahnevaná, to sa nedá poprieť. mala JEDNU prácu, ktorá jej ako tak išla, a o všetko prišla, kvôli jednomu sprostému tričku.
mračí sa, ak by nevedela, že to sú jediné peniaze ktoré má, pretrhla by ich na dve polky. pozrie sa pred seba, na ňu snáď svieti nápis Starbucks, ktorý ju priláka. vezme si jej kabelku, pokiaľ nejde žiadne auto preuteká na stranu oproti, a vchádza do Starbucks.
je tam dosť dlhá rada. dnes sa jej vôbec nedarí, a ona si to sama uvedomuje. naviac tam je Holly. jej bohatá kamarátka Holly. okolo seba má ešte ďalšie dve 'kamošky'. Holly k nim nemá vzťah, chodí s nimi len aby nechodila sama.
na hlavu si vytiahne kapucňu, hlavne aby nebolo vidieť jej hrdzavé, do očí bijúce vlasy. sú veľmi husté a dlhé, to sa nedá poprieť, sú krásne.
zatiaľ čo sa ona skrývy otočená chrbtom, s kapucňou na hlave, posúva sa rad. keď si všimne že sa rada posúva, pozrie sa dopredu a kráča s ňou. ale na jej nešťastie - Holly ju zaregistrovala, a i keď ona už bola skoro pri pokladni, vzdá sa jej miesta a spolu s kamarátkami kráča k Savannah.
,,Savann!" vykríkne s jej nadmieru piskľavým hlasom, už od poznania je povýšenecký. je celkom inak povýšená ako Savannah, Savannah by si napríklad nedala urobiť dve plastické operácie, aby sa zapáčila jej vlastnému otcovi, a on jej dal peniaze na dovolenku na Malorke, s jej exotickým priateľom.
ah, nie, to zasa preháňam. vôbec to nie je tak, ale Savannah si ešte vie uvedomiť, kde je koniec, i keď i to ide ťažko.
,,ah, Holly." sladko sa usmeje, ale úprimne neznáša tu prezdívku od Holly, lol, Savann? tak by ju nenazval nikto.
,,čo tu ty robíš?" zasmeje sa a ukázovákom jej pichne do ramena.
,,myslela som, že si v práci," doplní sa.
,,Ah nie, zlatíčko, práca už nebude." povzbudivo sa usmeje, ako by to bolo tak, že s tým skončila dobrovoľne.
Kým sa rada hýbe, oni štyri stále stoja na jednom mieste, a komunikujú spolu. nakoniec sa k pokladni dostanú, a kúpia si, čo potrebujú.
Philip medzi tým s úsmevom na tvári, baťohom na rameni prechádza na jeho tréning., je to hokejista. hokej je jeho vášeň.
oh
a
priateľka
Theresa.
aby sa nezabudlo, samozrejme. pri mieste tréningu zašľape jeho cigaretu, z ktorej doteraz poťahoval, a cez veľké sklenné dvere tam vojde.
už na začiatku chodby sa pozdraví s jeho kamarátmi, dajú sa do dosť hlučnej debaty.
,,kde máš svoje drahé tričko?" podpichol ho jeden z kamarátov, smial sa na tom. to bolo Philipové obľubené tričko, mal ho na sebe 24/7.
,,poviem ti to takto - všetko začalo, a aj skončilo v kaviarni,-.." začala sa hádka, skončila práca Savannah. on bol z toho nadšený ako malé dieťa, keď dostane balónik. je škodoradostný, kým je iným do plaču, on sa smeje.
,,myslíš v tej pri Audrii*? už som tam bol, videl som tam jednu pekn-"
na philipovej tvári sa vyčaril usmev.
,,už ju tam neuvidíš,."
_____
Audria - vymyslené nákupné centrum.