Philipovi sa zvláštne zvraští tvár, nemožno poprieť, že zo začiatku premýšľal nad významom slova.
nevedel, či sa smiať, alebo plakať.
,,čože je?" spýta sa, aj keď ju dobre počul, ale pre túto situáciu nenachádza viac slov.
,,kleptoman," pokrčí ramenami a a zahryzne si do pery. bolo to pre ňu trápne.
,,ja som ťa veľmi dobre počul" drzo odsekne ,, chcem ho naspäť! Čo si si myslela, že sa nič diať nebude?"
,,Daj Er- to je jedno. daj mu priestor, on ti to za dva dni sám vráti, len si nemohol pomôcť, a ja mu zabrániť.
Čo nevidíš, akú musí mať silu?" posmešne sa ho spýta.
,, ha-ha-ha. prestaň. nie je tu nič vtipné. a po tomto incidente - nemysli si, že nebudem chcieť peniaze za moje tričko."
v tej chvíli sa Savannah zarazila. Ryšavé dievča so zvláštnou povahou, zostalo pozerať na chlapca oproti nej.
,,j -ja..," poškrábe sa na zátylku ,, nemám toľko peňazí na to, aby som ti ho zaplatila.. " vydrala zo seba, pohladom vyhľadala zem.
,,nezaujíma ma to, bože. je to tvoja vec. ak by si nebola hlúpa - nič by sa nestalo." obíde ju, nečaká na jej odpoveď. zanecháva za sebou Savannah stať.
Ona ho sleduje, i keď ju nepočuje, jej pery neznačujú 'moje meno Savannah'.
//tým myslí, že nie je hlúpa, keby niečo.//