eight

61 3 0
                                    

Savannah celkom vášnivo prechádza profil jeho priateľky na sociálnej sieti. pozerá si jej fotky - všetko. ona si na všetko len odfrkla. nevedela si predstaviť, že by ju niekto niekedy porovnával s ňou. mala veľké sebavedomie, bola správne dievča, totižto si uvedomovala, že aj ona je krásna.

vráti Holly jej telefón. zahryzne si do spodnej pery, a po chvíli prehovorí; 

,,to, že viem, že je atraktívny on, neznamená, že musím vedieť, že je tak i s jeho priateľkou,." na jeden log si dopije zbytok obsahu v pohári, a pohľad má zabodnutý v blondýne naproti.

Holly má dlhé, blonďavé vlasy. a keď hovorím dlhé, myslím dlhšie, ako savannah. siahajú jej až jemne po zadok. má výrazné modré oči, je to celkom typické dievča. pery má jemne narúžovelé, sú dostačujúco plné, a jej nos je celkom drobný, presne zapadá k črtom jej tváre.

ona je krásna. nie je na nej nič, čo by sa dalo zkritizovať. teda okrem hlasu, ale to je predsa maličkosť. ak by na vás pohliadla Holly, nemohli by ste sa zdržať myšlienky, ako perfektne vyzerá. zdá sa byť neiteligentná, ale to všetko má dobre premyslené.

v škole má za ňou dosť veľku armádu, teda, armádu,. je populárna, je jasné, že za sebou niekoho má.

jej pery cuknú v úsmev, poriadne si pozrie fotku Theresy, a potom savannah.

,,nechcem ťa znepokojovať, savannah. theresa je naozaj krásna, ty si krajšia, samozrejme, ale nedá sa povedať, že by s tebou philip niekedy niečo mal.  nie, nie že by si si to mala vyložiť tak, že je v tebe chyba, ale on je s ňou dlho takže,.." pokrčí ramenami.

,,nemusíš sa snažiť naznačiť veci jemne," savannah vyhŕkne,.

,,ja som s ním ani byť neplánovala, chápeš? iba ma zaujímalo, kto to je. posledné dni ho stretávam všade." doplní sa.

,,hm, určite si ho stretla aj predtým. asi bol len nezaujímavý, ani mne sa nepáčilo to obdobie s krátkymi, zelenými vlasmi,." jej tvár sa skrúti na grimasu, na čož sa obidve zasmejú.

,,hmm,.." savannah len prikývla.


Philip zatiaľ čo sa savannah zabávala s holly, on bol zasa s jeho kamarátmi. boli si zahrať basketbal. na jeho nešťastie boli jeho kamaráti asi o 10 cm vyšší, takže sa skoro nedostal ani ku koši.

pri konci, keď dohrával, vytiahol si telefón. zasvietilo mu tam upozornenie.

použivateľ savaNNah blue vám posiela žiadosť o priateľstvo.


chocolate cream //z.m.Where stories live. Discover now