seven

39 2 0
                                    

Philip Anderson, to meno sa mu presne hodilo. Savannah ho sledovala, uvolnila stisk na pohariku.

položila pohárik na stôl, neveriacky zašepkala kamarátke ktorá sedela oproti nej.

,,to je on," šepká. držala sa, aby nekričala tak veľmi, ako kričí jej vnútro.

,,ako si mohla nevediet jeho meno?" Holly nechápavo rozhodí rukami, je to divné, Holly vie dokonca aj jeho obľúbenú reštauráciu.

nedá sa poprieť, že by nebol pre Holly jeho vzhľad atraktívny, ale rozhodne by o neho bojovať nešla.

stala o neho pár rokov do zadu, robila to, čo plánovala robiť Savannah - vedela o ňom všetko, ale teraz to už tak nie je.

už to nie je Philip po ktorom by veľmi túžila, je to len príťažlivý Philip, o ktorého môže zakopnut pohladom, bez toho aby jej oči museli krvácať.

,,rob niečo," zašepkala Holly, kopla Savannah do členku. nikto to nevidel, nohy mali pod stolom.

Savannah práve pila, takže jej kopnutie spôsobilo, že to na ňu skoro vyprskla, ale našťastie dokázala udržať situáciu, ale jej pohľad bol zabodnuty na Philipovi, ktorý si ju žiaľ (alebo našťastie) nevšimol.

,,zbláznila si sa?" vypiskne, odloží pohár a upriamene sa na ňu pozerá.

,,len sa ti snažím pomôcť," nevinne pokrčí ramenami.

,,je celkom pekný," Savannah nakloní hlavu, sleduje každý jeho pohyb.

Holly si povzdychne, nachvílu venuje pozornosť jej telefónu, ktorý potom podá Savannah.

,,a jeho priateľka Theresa - modelka, vyhrala zatiaľ každú súťaž, v ktorej bola."

chocolate cream //z.m.Where stories live. Discover now