three

56 1 0
                                    

Philip si ani neuvedomoval ako, a už tréning skončil. pobral všetky svoje veci, a odchádzal domov. s pretrhnutou perou.

kamarát ho omylom trafil s hokejkou, ups, kto vie. možno to bola karma. (?)

v batohu má taktiež hodené jeho špinavé, Givenchy tričko. keďže býva pomerne ďaleko od budovy, v ktorej trénuju, usadí sa na lavičke a vytiahne ho.

čierne, dlhé tričko, s bielymi hviezdami. bolo naozaj unikátne, a Philip ho bral ako tričko, ktoré sedí na neho, a popisuje jeho osobnosť, pretože on je 'hviezdička.'

ale nie. myslel si že naozaj sa to hodí k jeho štýlu a jeho osobnosti.

vytiahne ho, už pomačkané a prstami chodí po veľkej škvrne od kávy, ktoré spôsobila práve Savannah. ešte pred pár hodinami jej jemné a dlhé prsty kmitali práve po tomto tričku, aby na ňom škvrna nezostala.

s povzdychom ho vráti do baťohu, pozrie sa na hodinky na jeho ruke, baťoh prehodí cez rameno a kráča smerom domov.

keďže osud občas nie je dobrý kamarát, Philipovi sa znova naskytne pohľad na jeho ryšavú priateľku, savannah. kráča spolu s nejakým chlapcom pár metrov od neho.

jeho ruka padá nižšie ako na chrbát, jej kraťase sú kratšie, ako by mali byť, philip by už odbáčal pohľadom, ale ruka jej kamaráta je dostatočne veľká, keď mu klesne úplne, nie je vidieť už nič.

Savannah znova nevyzerala tak, že by jej to vadilo. bol to jej kamarát, prišiel jej vylepšiť náladu, a úprimne - on chcel vždy viac.

jeho dotykom sa nebránila, za ten čas už si zvykla a naviac ju tak chytá skoro každý, koho pozná dlhšie. niet problém.

ach teda, samozrejme, ak by sa jej dotkol niekto, komu nedôveruje, problém by bol.. ale ona a jej najlepší kamarát.. hm...

hokejista dúfa, že nepôjdu zrovna jeho ulicou. žiaľ Bohu tak nebolo, kráčali presne jeho ulicou, presne jeho cestou, ktorou kráčal smerom k jeho domu.

keď Savannah zaregistrovala jeho prítomnosť, pozrela sa na jej spoločnosť, nahla sa k nemu, a niečo mu pošepkala.

zachytiť ho za jeho obnaženú, svalnatú ruku už nestihla.

Philip stihol zakričať maximálne "au" zatiaľ čo cítil jeho ľadovú päsť na oku.


chocolate cream //z.m.Where stories live. Discover now