irma's POV
ik word wakker in een bed. zou dat van gister maar een droom zijn geweest. wel een prachtige droom. "morning sleeping beauty" hoor ik een prachtige stem van naast het bed. "ook goede morgen loki" zeg ik terug. daar staat hij de prins van mn dromen. "hoe gaat het met je?" vraagt hij. "beter" zeg ik met een kleine glimlach. "fijn" zegt loki terug met een glimlach. niet veel later zitten loki en ik op de bank. nooit gedacht dat toen ik uit huis gezet werd dat ik hier terecht zo komen in de liefde volle armen van loki. "zullen we naar buiten?" vraagt loki. "tuurlijk maar ik denk dat ik er niet uit zal zien angezien ik deze kleren al een aantal dagen draag" zeg je eerlijk toe. "geen probleem" zegt loki wijzend naar zijn staf. loki verandert mijn kleding en het is prachtig. het is een prachtige zwarte broek met een groen shirt en een zwart skelleton vest. we kennen elkaar nog maar net maar hij kent me zo goed. loki zelf loopt in een zwarte broek met een zwart tshirt en een groen vest. gewone allerdaagse kleding dus maar het staat hem zo prachtig. als ik naar loki kijk zie ik niks dat perfectie. ik weet het zeker ik ben verliefd en volgens mij is loki ook verliefd op mij teminste dat hoop ik. op dat moment pakt loki mijn hand teder vast en lopen we samen het stadspark in.
JE LEEST
a loki love story
Fanfictiondit is een verhaal over loki die zijn ware liefde vind. characters zoals loki, thor en odin zijn niet van mij