irma's POV
de volgende dag mocht ik alweer naar huis. het is fijn om thuis te zijn. alleen ik en loki samen. "irma kom eens hier" roept loki uit de kamer. "ze hebben blijkbaar gefilmt hoe thor jou geslagen heeft en hoe jij hem hebt gevloert" zegt loki en wijst naar de tv. ik zie mezelf geslagen worden en tegen een boom klappen. op het moment dat loki naar me toe komt komen de avangers. die dom als ze zijn dachten dat loki mij iets deed. tony waarschuwt loki niet dichter bij mij te komen maar hij komt toch. hij weet dat hij elk moment door de avangers aangevallen kan worden en toch komt hij naar me toe. toen ik weer wat kracht had probeerde ik op te staan en liep ik naar thor en heb hem met 1 klap gevloert. na deze beelden zie je een reporter die de avangers om uit leg vraagt. "wat is er gebeurt? wat is de reden dat de machtige thor een onschuldig meisje slaat? hoe kan ze het overleefd hebben? is loki nu goed?" al die vragen worden op de avangers gegooit. "ik weet persoonlijk niet wat er precies gebeurt is en waarom thor zich zo heeft gedragen tegen over een onschuldige burger. ik weet wel dat het een wonder is dat het meisje nog leefd en thor heeft kunnen vloeren na de klap die ze gehad heeft. over wat loki betreft ik heb geen idee. misschien heeft er iemand het pad naar zijn hart kunnen vinden en liefde er in laten stromen. wie weet" zegt tony stark. "ik mag ze niet" zegt loki. "tja ik ook niet maar tony heeft het wel mooi kunnen verwoorden" zegt ik. "klopt" zegt loki en omhelst me. "zullen we naar stark tower om ze 1 te laten schrikken en 2 uit te vinden hoe jij zo geweldig kunt zijn?" vraagt loki. "lijkt me een strak plan" zeg ik.
JE LEEST
a loki love story
Fanfictiondit is een verhaal over loki die zijn ware liefde vind. characters zoals loki, thor en odin zijn niet van mij