chapter 6

313 11 6
                                    

hawk eye's POV

hoor en zie ik dat nu goed. loki heeft het meisje geen pijn gedaan maar thor en thor is gevloert door dat zelfde meisje dat net dus meters door de lucht vloog en meerdere malen door mjolneer is geslagen. man als dat niet zo angst wekkend was had ik thor nu zo hard uit gelachen. "uhm tony zag jij net wat ik zag of was dat een halucinatie" vraag ik voor de zekerheid. "i ik ben daar zelf ook niet zeker van" zegt tony verward terug. "hahaha goud lokje in gemaakt door meisje meisje" buldert hulk van het lachen. ik kan het niet helpen maar mee te grinniken. oke wie zou nou niet moeten lachen dat de almachtige thor van asgart word gevloerd door een 16 jarige aardling. ik zie nu ook dat de rest van het team ook worsteld met het inhouden van hun lach. maar toch kan ik er met mijn gedachten niet bij dat loki iets geeft om haar en toch zag ik echt een traan over zijn wang lopen toen het meisje bewusteloos raakte.

irma's POV

ik word wakker in een ziekenhuis. alles van een moment terug flitst door mijn hoofd. die rottige thor ook altijd. ik voel een hand in de mijne en wrijf zachtjes met mijn duim over de rug. "hey" zegt loki zachtjes. "hey" zeg ik terug. "hoe gaat het nu?" vraagt loki bezorgt. "eigenlijk best goed" zeg ik. loki kijkt me verrast aan. "eerlijk ik heb geen pijn of zo" zeg ik. "dat is fijn om te horen" zegt loki terwijl hij een traan weg pinkt. ik ben al lang blij dat loki ongedeert is.

a loki love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu