chapter 15

334 12 7
                                    

Skadi POV

Na een paar dagen komt Laufey weer langs. Ik voel me vreselijk misselijk en zwak. "Wat heb je met me gedaan?" vraag ik. "Ik had gedacht dat je al dood was de meeste asgardianen overleven mijn gif niet" zegt Laufey. "Dat komt omdat ik geen Asgardiaan ben jij sukkel" zeg ik en spuug naar hem. "Hoezo geen Asgardiaan?" vraagt Laufey. Ik concentreer me op het laatste beetje kracht in me en creëer ijs waardoor mijn ware vorm zichtbaar word. "Je bent een van ons?" vraagt hij verward. "Jup" zeg ik voor ik bewusteloos raak.

Ik word wakker door dat iemand me optilt. Ik open voorzichtig mijn ogen en zie Loki mijn Loki. "Loki" zeg ik zwak. "Het is voor bij Skadi. Je bent veilig" zegt hij. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en begin te zacht huilen. "Ik heb je zo gemist" zeg ik zachtjes. "Ik heb jou ook gemist" zegt Loki trillend. Duidelijk proberend niet te breken. "Hoe zijn jullie langs Laufey en zijn bewakers gekomen" vraag ik. "Zijn we niet ik ken allemaal geheime doorgangen tussen de werelden" zegt Loki en geef me een kus op mijn wang. Op dat moment hoor ik geschreeuw zo te horen van Laufey. "Shit we zijn ontdekt" hoor ik Thor zeggen. "We moeten snel zijn" zegt Loki en begint te rennen. Dan voel ik een grote klap en worden Loki en ik door de lucht gesmeten. Ik land een paar meter van Loki. "Loki" schreeuw ik maar krijg geen antwoord. Met al mijn kracht sta ik op en loop naar Loki. Ik kijk of hij nog leeft en gelukkig vind ik zijn polsslag. "Dacht je nu echt dat dit zo makkelijk zou gaan?" Hoor ik Laufey. "Waarom doe je ons dit aan?" zeg ik woedend. "Waarom. Waarom. Nou kleine meid ik zal je zeggen waarom. Ik ben verraden door mijn eigen zoon. Hij probeerde me te vermoorden om de eer te krijgen bij mijn vijand" zegt Laufey. "Vindt je het raar. Hij is daar opgegroeid. Hij was als een vader voor hem. Jij was er niet voor hem" zeg ik boos en voel het koken in me. Laufey kijkt schuldig naar de grond. "Je hebt geen idee wat hij mee heeft gemaakt" zeg ik en vlammen schieten uit mijn lichaam richting Laufey en laten hem verbranden tot de dood. Ik streel Loki's gezicht voor alles zwart word.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 06, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

a loki love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu