В къщата на Джак и Джак

717 60 3
                                    

~В съзнанието на Джак~
Къщата на гаджето ми изгоря до основи и сега тя и брат й щяха да живеят с нас!Супер!❤
-Е,събирайте багажа и да тръгваме.
-Джак...нямаме особено много  багаж,ноо...-Ви прекъсна изречението си и отиде до малката барака в двора на...къщата и изкара една огромна чанта.
-Какво е това?-попитах аз.
-Малко дрехи,криех ги там,при подобен случай...
-Добре сладур.Е,хора,да тръгваме!
*10 мин. по-късно*
-Стигнахме,сега ще ви покажа стаите и ще ви разведа из къщата.-казах някак ведро аз.
-Добре...-отговориха Ви и Шон в един глас.
-Тук е супер!-казаха възхитено след "огледа".
-Благодаря,значи вашите стаи са тези двете,съседните на вторият етаж,над нашите с Гилински.Настанявайте се.
*2 часа по-късно*
-Е,готови сме!
-Супер,да вечеряме,че е 20:00 часа?
-Ам,аз не съм гладна,спи ми се,ще лягам...-каза сънено Ви.
-Добре сладкиш,лека нощ!-усмихнах се аз.
-Лека,бебчо!-отговори тя и прокара ръка през косата ми,запътвайки се нагоре.
-Е,Шон ти?
-Не и на мен ми се спи,лека!
-Лека!
И така,Гилински беше някъде навън със Сами и нямаше с кой да си правим компания,така че и аз се запътих към стаята си.
*около 3:30 сутринта*
Събудих се от тропот и пищене,Гилински отдавна се бе върнал и заспал,за това предположих,че не е той.Излязох от стаята си и видях Ви на земята пред стълбището,затичах се аз притеснено.
-Ванеса,Ви,добрели си-питах аз,повдигайки главата й.
-Ох,да...станах да пия вода,но се спънах в едно стъпало и...паднах...-изшепна тя замаяно.
-Ох,добре-и й помогнах да се изправи.-аз ще ти донеса вода.
-Добре,благодаря!-усмихна се тя сладко.
*2 мин. по-късно*
-Е,Джак,лека нощ!
-Ще те заведа до стаята да не се спънеш отново.-усмихнах се аз.
-Хах,добре бебче.
Качихме се,аз я целунах по челото,пожелахме си лека нощ и се върнах в стаята си...

My brother's friendOnde histórias criam vida. Descubra agora