Harry: Louis...
Harry: mesajlarımı gördüğünü biliyorum. cevap ver artık.
Harry: beni görmemezlikten geliyorsun, ayrıca yeni arkadaşlarınla seni gördüm.
Harry: Tanrı aşkına senin sorunun ne?!
Harry; neden cevap vermiyorsun? En azından ne yaptığımı söyle....
Harry: beni neden umursamıyorsun? 2 hafta önce aramız ne kadar da iyiydi. Bilmeden birşey mi yaptım?
Louis; bana mesaj atmayı kes Harry. Senin mesajlarını dahi görmek istemiyorum.
Harry; neden?
Louis; sen en yakın arkadaşına aşık olan homoseksüel ibnenin tekisin.
Louis: Siktir git Harry.
Louis; bir daha yaklaşma bana.
Harry fazlasıyla kırılmıştı. Louis'e aşık olduğunu sadece Niall biliyordu. Niall'a da aynı zamanda çok kızgındı. Harry'ye ihanet edip Louis'e olan hislerini, söylemişti. Bu hayatta kimseye güvenemeyecek miydi? Hayatında birçok kere dost kazığı yemişti ama en büyük darbeyi Niall yapmıştı. Onun yüzünden Louis, Harry'den nefret ediyordu.
Harry, Louis'e uzun süredir aşıktı. Louis, Harry'ye birçok kere gece kızları nasıl becerdiğini anlatmıştı. Harry buna rağmen Louis'i çok sevmişti. Onun için yaptığı fedakarlıkların haddi hesabı yoktu.
O, Louis'e takıntılı homoseksüel ibnenin tekiydi.
Sonuçta Louis ona böyle demişti. Harry başını yastığa gömüp saatlerce asla kavuşamayacağı, kurduğu hayalleri gerçekleştiremeyeceği Louis için ağladı...
Louis, Harry ağlarken barda tanıştığı kızı becermekle fazlasıyla meşguldü. Louis'in umrunda bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, Louis... | Larry ✔️
FanficLouis'nin yaptığı tüm her şeye rağmen Harry yine " Üzgünüm Louis" yazdı. 23.10.15 - 13.04.16