Chapter 8 Ashton/Luke

803 84 8
                                    

Ashton

Veetsin seal toas üpris kaua aega ning otsustasin siis alla minna. Nutmine on nõrkadele, see pole asi mida mina tegema peaks. Kui Calum tahab mu naist üle lüüa siis edu talle sellega. Või pigem nagu edu talle Lukega.

Kuna mu särk oli pisaratest märg tegin kiire riietevahetuse. Hallid dressipüksid ja must maika - mu haige olemise riietus.

Kõmpisin trepist alla, et näha väga rõõmsat Mer'i Calumi ja Michaeliga juttu vadistamas. Pahisesin vihaselt kuid surusin siis naeratuse näole ja läksin istusin Michaeli kõrvale, Mer'i vastu.

Calum oli nii õnnelik, imelik oli teda nii näha. Ta pruunid silmad olid täna elurõõmu täis ning ta sättis koguaeg oma tukka, mis alatasa ta silmile vajus. Calumi pilk, millega ta Mer'i vaatas, oli teistsugune, selline nagu ta seni oli vaid üht inimest vaadanud. Luke eelmist tüdrukut, kellesse Calum meeletult armunud oli.

Calumi pilk oli armastust täis. Calum oli Mer'i armunud. Minu Mer'i. Ma teadsin seda, ma tundsin seda juba siis, kui nad enne kallistasid.

Aga kuidas? Calum ju õieti ei tundnudki Mer'i. See oli esimene kord kui nad kohtusid. Ning siis taipasin, see oli "armastus esimesest silmapilgust", mitte et ma sellesse usuks, see on tobe, kuid just see oli Calumile näkku kirjutatud.

Ma põrnitsesin lauda enda ees, kui tundsin kellegi pilku endale langemas. Tõstsin pea, et näha endal Mer'i uurivat, veidi kahetsevat pilku. Mer'ile silma vaadates tõusid mul liblikad kõhtu ja südamesse tekkis soe tunne.
Mul kiskus muie näole, mis siis laiaks naeratuseks kujunes ning mu sees polnud enam 3-4 liblikat, vaid nüüd pidi seal juba terve parv neid kirjutiibseid putukaid olema.
Mer'i ennist muretsev nägu oli nüüd naeratuseks koondunud ning tundsin tema jalga laua alt minu oma õrnalt togimas. Üritasin teda vastu togida, kuid ta võttis oma jala oma jalgade vahele, nii, et ma täiesti kinni olin. Ma muigasin ning kergitasin kulmu. Mer'i näole kerkis irve ning ma tundsin kuidas ta mu jalga järjest tugevamini pigistas ning siis lahti lasi.
Tõusin lauast püsti ning teades, et Mer mulle järgneb, suundusin ma oma tuppa, seal saame me rahulikult rääkida, ilma, et keegi segaks.

Sain just oma toa uksest sisse astutud ja voodile istutud kui toauks uuesti lahti läks ja särava naeratusega Mer sisse astus. Sirutasin oma käe temapoole ja tõmbasin ta oma kõrvale istuma. Ta kohkus ja krabas mu piha ümbert kinni, pannes mu muigama.

Tõmbasin ta lähemale ja toetasin oma lõua ta pea peale. Mer itsitas vaikselt ja lükkas mu pikali ning asus mind kõdistama.

Kasutasin veidi jõudu ja lükkasin meid lebama nii, et mina olin pealpool. Ma grindisin (AN: pole õrna aimugi mis see eesti keeles olema peaks) õrnalt ta vastas, sest kartsin et ta arvab minust halvasti kui ma seda liiga rohmakalt teen.

Tundsin kuidas mul kõvaks läks, polnud midagi imestada, Mer oli perfektne. Mer ohkas vaikselt ja tõmbas mu veel tugevamalt enda vastu.

Jälgisin ta veidi tumenenud silmi ja viisin siis pilgu ta täidlastele huultele. Ta hammustas korraks õrnalt huulde, see ajas mu pööraseks. Ma ei suutnud kauem oodata ning surusin oma huuled tema omadele. Mer naeratas läbi suudluse, mis nüüdseks juba tormakaks muutunud oli.

Libistasin oma keele vaikselt ta suhu ja hakkasin õrnalt sellega seal ringe tegema. Tundsin kuidas Meri käed mu juustesse libisesid ja neid sasima hakkasid.

Grindsin veidi veel ning pöörasin meid siis nii ümber, et ta mu peal oli. Ta käed liikusid mu põskedele ning ta vajus kogu oma perfektse kehaga mu peale. Liigutasin oma käsi mööda ta selga allapoole ning tema kannini jõudes asetasin need sinna ja pigistasin seda alguses õrnalt, siis tugevamalt ning lõpuks ma praktiliselt surusin ta enda vastu.

Mer ohkas, katkestades korraks meie suudluse, ta oli juba kindlasti tundnud kui kõva mul on, but hey, you can't blame me, ta on vapustav. Aga ma teadsin, et ma ei taha temaga esimesel päeval midagi sellist teha, seega lõpetasin vaikselt ja aitasin ta uuesti istuma. Vabandasin ennast korraks ja läksin tualetti, et oma väikesest probleemist vabaneda, if you know what I mean.

Tulin tagasi ning Mer polnud enam mu toas. Läksin alla ning poisid istusid koos Meriga ümber laua ja vaatasid mind: "Mida?" küsisin ma. Ilmselt pidi mu nägu imelik olema, sest Michael ja Luke purskasid naerma, Mer itsitas vaikselt, vaid Calum põrnitses mind vaikselt edasi

"ME LÄHEME UJUMAAAAA!" karjus Luke mulle peaaegu et kõrva, võin vanduda et mu kõrvakile oli rebenemise äärel. Ma noogutasin õnnelikult ning jooksin siis oma tuppa kotti pakkima. Rabasin kiirelt asjad ja panin need kotti, joostes samal ajal juba trepist alla.

Võtsin koti õlale: "Lähme või?" Mer vaatas mind hindava pilguga ja purskas siis naerma, Luke ja Michael olid tüdruku kõrval juba pea et krampides ja isegi Calum ei suutnud irvet tagasi hoida. Vahtisin end iga külje pealt, aru saamata, milles nali oli. Luke ajas end põrandale istukile ja üritas naeruturtsatuste vahelt rääkida:

"Einoh, *naeruturtsatus* ma teadsin, et sa meil veidi plikalik oled, *järjekordne naeruturtsatus* aga HELLO KITTY õlakott, see on küll midagi uut." Lause lõpetanud, purskas ta uuesti naerma.

Vaatasin teda hetkeks juhmi näoga, kui mulle kohale jõudis, mida poiss öelnud oli. Vaatasin üllatunult üle õla visatud kotti, mis tõepoolest oligi roosa ja kiisukesega. Oh appi.

Purskasin naerma ja peagi ühinesid kõik, isegi Calum. Otsustasime järve äärde ratastega minna, Meril ratast polnud, seepärast läks ta Lukele lenksudele.

Kui me järveni olime sõitnud viskasin ratta piisavalt õrnalt maha ning jooksin põõsasse riideid vahetama, imetlesin enda sikspäkki ka veidi, sest noh, see oli ilus.

Kui ma põõsastest välja jõudsin, olid teised juba vees, kõik peale Meri, kes külma üle vingus. Pilgutasin Lukele silma ning jooksin siis Merini, ta sülle haarates. Mer klammerdus mu kaela külge ja siples oma jalgadega, ta on nii armas appi.

LUKE POV

Jälgisin kuidas Ashton Meri aina sügavamale vette kandis, lõpuks kui vesi umbes põlvini oli viskas Ash Meri õrnalt vette. Nad on niii armsad koos. Kuid ma märkan ka Calumi pilku, ta silmad on tumedamad kui iial varem ja see nägu millega ta Meri vaatas, poiss oli armunud. Ma tahaksin teda lohutada, aga ma ei oska kuidagi.

Calum on hea poiss, ta oleks Merile parem, aga Ash on tõepoolest Meri armunud ja vastupidi. Ma ei tea enam mida ette võtta.

___________________________________
Saite selle jutu mingi 3 kuud hiljem, sorry musid. Mul oli räige writerblock.
Igatahes 1005 sõna juttu ja te olete kõik väga armsad, kes sele jutu suhtes veel alla pole andnud.
Aaa ja btww, ma oleks väga õnnelik kui keegi selle jutu lugejtest mulle fbsse kirjutaks ja minuga suhtlema hakkaks . Fbd küsige kommentaarides. Ootan kõigi lahedate teismeliste kirju
Armastan teid kõiki,
Marie

Ühenduses (5sos fanfic) // Aeglane uuendamineWhere stories live. Discover now