LUKE'S POV
Lükkasin Seani enda pealt maha ning kutt vaatas mind kipras kulmuga: "Mida sa teed?" Ta üritas uuesti mulle peale tulla kuid ma tõusin istukile ja see tegi kuti veel pahasemaks.
"Mida sa enda meelest teed, mis sul viga on?"
"Sean, ma ei saa."
"Türa mida vittu, ise sa tahtsid ju. Saad küll." Kutt lükkas mind tagasi pikali ja kummardus mu keha suudlema. Ma pidin ta haardest vabanema.
"Palun lõpeta Sean, palun," anusin ma meest, kuid teda ei huvitanud mu palved ning ta hoidid oma kätega mu randmeid veel kõvemini voodi küljes kinni.
"Sa tead, et sa tahad seda Lucas," ütles kutt ning vaatas mulle otse silma. Ta istus mulle peale ja suudles mind, kuid ma ei suudelnud teda vastu. Kurat, miks ma üldse siia tulin, see oli arvatavasti kõige sitem mõte mu elus.
"Suudle mind vastu, türa küll!" oli Sean vihane ning proovis uuesti, kuid ma ei kavatsenudki teda vastu suudelda, tehku mida tahab.
Kuid mida ma ei oodanud, oli see, et mu põsk järgmisel hetkel tulitama hakkas. Sean oli mind löönud. Kuna ma pole selline kutt, kes on mingi kakleja, siis oli selline valu mulle esmakordne, keegi polnud mind kunagi löönud.
Tundsin pisaraid enda põsele langemas. "Nahhui sa nutad, tahad veel peksa saada?" Mu nutmine muutus sellest vaid tugevamaks, ma ei oska pisaraid kinni hoida. "Putsi küll, lõpeta!" lõi kutt mind uuesti ja sellest mulle piisas.
Kui ta uuesti allapoole kummardus siis lõin ma teda tugevalt jalaga piirkonda, kuhu kuttidele lüüa tuleb. Sean kukkus voodilt maha ning jäi oiates põrandale lamama. See oli mu jaoks õige hetk, ma haarasin oma särgi ja jooksin.
Kui ma välisukseni jõudsin, üritasin seda lahti teha, kuid see oli lukus. Pagan, Seanil on uks, mis käib mõlemalt poolt vaid võtmega kinni ja lahti. Ma olin hirmunud ja paanikas seega tormasin tagaukse poole, mis oli samuti lukustatud.
Kuulsin Seani samme kaugemalt tulemas, mis tähendas, et mul hakkas aeg otsa saama.
Ma avasin akna, mis samuti tagaukse lähedal paiknes ning hüppasin sealt välja, avastades end Seani aiast. Ma tormasin väravast välja ning vaatasin hetkeks tagasi, kui nägin Seani mulle järgi jooksmas. "Fuck!"
Teeääres oli põõsas ja ma ei mõelnud kauem ning pugesin sinna. Võtsin taskust oma telefoni ning valisin Michaeli numbri. Mu süda tuksus kiiresti, kui telefon kutsus.
Lõpuks võttis Michael vastu, kuid ka Seani sammud olid lähemale jõudnud.
"Luke?"
"Michael," suutsin ma öelda enne, kui uuesti nutma hakkasin.
"Luke, kallis, mis juhtus?"
"Palun tule kiiresti siia, ta ajab mind taga! Ma asun hetkel Roosi tänavanurgal, ühes suures põõsas, palun tule siia, palun," sosistasin ma, kui Seani sammud juba põõsale väga lähedale olid jõudnud."
Michael oli kõne kinni pannud. Möödus umbes 5 minutit ja Seani ega Michaeli polnud kusagil näha. Järsku kuulsin autot tulemas, mis pidurdas täpselt põõsa ees.
"Michael?" sosistasin ma ning läksin vaikselt põõsast välja. Jah see oli Michaeli auto. Hakkasin auto poole liikuma, kui keegi mul seljatagant kinni võttis.
"Kuhu sa arvad, et sa lähed?" kuulsin Seani häält küsimas. "Michael!" hüüdsin ma.
Michael astus autost välja ning enne kui ma arugi sain oli ta Seanile rusikaga näkku virutanud. Seani haare lõdvenes ning ma liikusin kiiresti Mickey auto juurde, kuid Michael jäi sinna Seani klobima.
"Türa sa ei tee Lucasele enam midagi, said aru jah? Kui ma peaksin sind veel korra nägema koos temaga või kuulma sind temaga rääkimas, siis ma enam ei. vastuta oma tegude eest."
Seani nägu tundus üpris sodi ning Michael kõndis oma autoni. Me istusime autosse ning alustasime sõitu koju.
"Aitäh Michael," suutsin ma enamvähem normaalse häälega öelda.
"Mida see värdjas sulle tegi?"
"Ta üritas mind vägistada," pomisesin ma.
"Ta tegi mida?" Michael oli ilmselgelt närvi minemas.
"Ja siis ta lõi mind, rusikaga näkku, kaks korda," mulle hakkasid pisarad uuesti silmadesse tungima.
"Ma löön selle raisa maha, putsi."
Me sõitsime veidi aega vaikuses ning kui me ühe valgusfoori taha pidama jäime otsustasin ma Michaelile midagi olulist öelda.
"Michael."
"Jah Lucas?"
"Ma armastan sind Michael, kogu südamest."
-- -- --
Üritame sellele osale votesid ja asju saada nii umbes 25-30, siis tuleb järgmine osa kiiremini, luban teile.
Muide, lugege ka mu teist raamatut - "Üks vemp", millele ma postitasin samuti just uue osa😊
-Mar😊