Ujusime basseinis veidi aega. Õigemini me küll pritsiseme teinteist ja naersima niisama, aga vahet pole.
Kui tuppa tagasi jõudsin, vahetasin riided ja tšekkasin twitterisse, facebooki ja avasin siis spotify. Hakkasin twitterist ära minema, kui mu tähelepanu köitis Ashton'i twitter. Avasin ta twitteri profiili ja vaatasin viimast postitust: "Sad because of HER." Selle all oli tuhandeid kommentaare, nad on ju kuulsad, miks ma imestan.
Enamus kommentaaridest oli a la "Who's that bitch?" vormis, kuid oli ka "armsamaid", näiteks: "I feel sorry about you, hope you'll stay together."
Ma naeratasin, kuigi sisimas lootsin, et ta ei rääkinud minust, ma ei tahtnud teda ju kurvaks teha. Samas Luke poleks väga õnnelik kui ma poisiga edasi suhtleksin. Kuigi, selle kirjelduse põhjal, mis Luke mulle andis, pole ma üldse kindel, kas ma üldse tahaksingi temaga suhelda, ei tahaksin on vale sõna, kas ma peaksin temaga suhtlema, oleks õigem. Muidugi ma tahan temaga suhelda, aga...
Jäin oma mõtetes pooleli, kui shirtless Ron mu tuppa tormas, vaatasin talle segaduses näoga otsa. "Ma tulin oma pükse vahetama," sõnas Ron ja irvas mulle näkku, aga see oli sõbralik irve. Sain alati aru, millal Ron sõbralik oli, vihasena paljastas ta oma igemed.
Ron ronis oma sahtlite juurde, just ronis, sest ta sahtlid olid poisi voodi kohal. Kaldusin Ron'i kukkuvate bokserite ja mustade kitsate teksade eest kõrvale (AN: Ärge jumala eest vasakule mõelge seda hahaha :D:D). Ron ronis alla, tegi mu pealaele kiire musi ja kadus siis toast. Ta on mulle suurema venna eest, nagu ka Jack, võinoh, Jack muidugi vähem, sest meie minevik on olnud... seiklusrikas.
Avasin oma telefoni uuesti ja võtsin lahti Ashtoni kontaktiga saadetud sõnumid ja mõtlesin mida talle kirjutada, ta oli mulle hulga sõnumeid saatnud. Neist viimane oli kõige pikem, lugesin selle läbi ja tundsin kuidas pisarad tekivad, see oli nii armas.Sõnumis oli kirjas nii:
Mercy, palun andesta mulle. Ma ei tea mida Luke Sulle rääkis, aga ma võin kinnitada, et pool sellest polnud tõsi.
Jah, ma olen minevikus vigu teinud, nagu me kõik, või mis? Igatahes, palun vähemalt ütle mulle, mida Luke Sulle rääkis, palun? Ma saan vähemalt öelda, kas see on tõsi või mitte. Igatahes, kui Sa otsustad mulle mitte rääkida, mind teadmatusesse jätta... Siis tea, et ma pole lõpetanud Sinust mõtlemist, ma olen seda terve tänase päeva teinud.
Ma vaatasin Luke telefoni, seal olid pildid Sinust. Ma vaatasin need kõik läbi ja leidsin Sinust sellise armsa pildi, kus Sa Luke seljas oled, ma oleksin nii väga tahtnud, et see oleks mina, kelle seljas Sa oled.
Sa oled perfektne Mercy, iga osa Sinust on ilus. Ja ma olen selles nüüd juba üsna kindel.. Kuidas seda Sulle nüüd öelda...
MERCY SAVANNAH HARRIS, SA MEELDID MULLE VÄGA PALJU. Ja, ma ei tea kuidas Sa reageerid.. See oli kõik, mida ma öelda tahtsin..
Ma saan aru, kui Sa mind nüüd ignoreerid aga.. kui ma Sulle midagi tähendan, siis palun võta ühendust.
Jõllitasin seda sõnumit kaua. Luke oleks pahane, kui ma Ashtoniga edasi suhtleksin.. Aga, praegu pole Luke tähtis. Tähtsad on minu "tunded" Ashtoni vastu, kuigi ma ei tea veel täpselt millised tunded need on..Värisevate kätega avasin klaviatuuri ja kirjutasin Ashtonile:
Ashton, sina peaksid minu peale pahane olema, ma ei tea miks ma Luke uskusin, küllap sest ta on mu nõbu, aga liigne usaldus ei tee head.
Muidugi ma tahaksin sinuga edasi suhelda, kui sa pole selline nagu Luke ütles. Kui sa vaba aega leiad, helista mulle.. ma tahaksin väga su häält kuulda.Vajutasin sõnumi saatmiseks nupule, hetke pärast näitas mu telefon kirja: sõnum saadetud. Nüüd jäi veel ainult üle oodata, mida Ashton vastab..
Olin juba magama suikumas, laiskvorst nagu ma olen, kui telefon mu käe all vibreeris. Keerasin ennast kõhuli, lootes, et Ashton mulle vastab, kuid hoopis Luke oli mulle sõnumi saatnud, seal seisis:
Mercyy, head uudised, SA TULED MEILE KÜLLA!! Õigemini küll mulle, sest sa ei tunne veel poisse väga (eriti Ashtonit, ole temaga ettevaatlik -.-.-). Ma rääkisin su emaga ka juba, nädala pärast oled meil (:
Byeee, Luke xx
Naeratasin endamisi, kuigi ma ei saa ikka veel aru, mis tal Ashtoni vastu on. Vaatasin kella, kuna oli pärastlõunane aeg, otsustasin väikse uinaku teha.
Jooksin põllul, värskete võilillede lõhn tungis mulle ninasõõrmetesse. Taamal laius mets, päike oli loojumas. Nägin heinapalle ja hüppasin nende peale. Tagant kostsid jooksusammud, taha vaadates märkasin Ashtonit, poiss naeratas mulle ja tegi mu pealaele musi.
Ärkasin taaskord üles, unenägu oli mul nii hästi meeles ja mingis mõttes, see meeldis mulle. Mu telefon oli hääletu peale pandud, ma ei tea kes seda teha võis, arvatavasti Jack, ta teab mu koodi. Mul oli sõnum Ashtonilt.----------------------------------
Suured vabandused, et nii suur auk siia vahele tuli. Ma armastan teid kõiki, kes te seda loete. Ja ma luban, et järgmine osa tuleb kiiremini, kui see <3-Marie