Yeni Görevli

97 5 0
                                    

Başım çok ağrıyordu. Sabah alarm ötmeye başlayınca kalktım. Neden bu kadar erken kalktım ? Evet, yeni bir iş bakmam lazım. Ama uyku bana daha tatlı geliyordu. Daha fazla uyumak istiyordum ama uyuyamazdım. Kararlıydım, uykuya yenik düşmeyecektim ve yataktan kalktım. Aşağı inip kendime kahvaltı hazırladım. Kahvaltı yaparken kendimi çok yalnız hissediyordum. Çayımı ve omletimi yedikten sonra, giyinip dışarı çıktım. Yeni bir işim vardı. Freddy Fazbear Pizza adında bir yerde çalışacaktım. Bu yeri gazetede bulmuştum ve yeniden açıldıklarını yazmıştı. Telefon numarasını hemen aramıştım ve telefona bir adam çıktı. Bana bu yerin daha önce tahlisiz olaylar yüzünden kapanıp, açıldığını söyledi. Gece bekçisi arıyorlarmış. Gece On iki'den sabah saat altıya kadar çalışacak birini. Bu yer doğum günü partisi yapan bir pizzacıydı. Fazbear Pizza'nın önüne gelmiştim ve içeri girdim. Çok küçük bir yerdi. Telefondaki adam, beni restoranın girişinde karşıladı. Adının ''Hans Purple'' olduğunu söyledi. Saçları mor olan, biraz yaşlı bir adamdı. Üstünde güvenlik görevlisi kıyafeti vardı. Bana nedense korkutucu gelmişti. Bana ofisimi gösterdi. Ofisim biraz küçüktü ve iki yanda üstten kapanan demir elektronik kapılar vardı. Ofisimin ön camında ise değişik çocuk çizimleri vardı ve gülen bir sıratı olan cupcake vardı. Çok garip ama beni takip ediyormuş gibi hissettirmişti. Bay Purple'dan bana mekanı gezdirmesini istedim. Ana salona götürdü beni. Ana salonda masalar vardı, insanlar oturmuş burada yemek yiyorlardı ve etrafta çok fazla çocuk vardı. Çocukları çok fazla sevmiyorum. Çok bencil olabiliyorlar, çünkü hayat onları daha zorlamamış oluyor. Masaların önünde ise kocaman bir sahne vardı. Sahnede üç tane robot hayvan vardı. Bunların ne olduğunu Bay Purple'a sordum. Bunların birer animatronik olduğunu, çocukların bunlara bayıldığını söyledi. Bu animatronikler şarkı söyleyen hayvan robotlardı. Buradaki çocukları çok eğlendiriyorlardı. Bay Purple, bana her birinin adını söyledi. Tavşan olanın adı Bonnie'ydi. Mor renkte bir teni vardı, teni değil kürküydü. Gözleri kırmızı renkteydi ve tıpkı bir insanı andırıyordu. Sarı bir tavuk vardı, onunda adı Chica'ydı. Onun gözleri maviydi ve onunda tıpkı bir insan gözü gibi gözleri vardı. Önünde bir önlük vardı ve üzerinde ''Hadi yiyelim!'' yazıyordu. Sonuncusu ise kahverengi bir ayıydı. Adı Freddy'di ve bu yerin başyıldızıydı. Çocuklar onu çok seviyordu. Şarkı söylüyor ve dans ediyordu. Siyah bir papyonu ve şapkası vardı. Bu üç animatronik bana bir yerden çok tanıdık geliyorlardı. Sanki onlar ile daha önce karşılaşmış gibiydim. Sahnenin önünden çekilirken, sanki Bonnie beni izliyordu. Sahneni sol kısmında ise küçük bir perdeli bölüm vardı. Perdenin önünde ise ''Kullanım dışıdır'' yazıyordu. Bay Purple, burada bir animatroniğin olduğunu ama bir olay yüzünden onu kapattıklarını söyledi. Olayın ne olduğunu ve o animatroniğin nasıl bir şeye benzediğini çok merak ediyordum. Perdeyi açıp açamayacağımı sordum, bana açmamam gerektiğini söyledi. İlk gün için emirlere uysam iyi olurdu. Ana salondan çıktık, tuvaletlerin yerini ve diğer odaları gösterdi. Mutfak kapısı kilitliydi. Neden kilitli olduğunu sorunca, bana sakın oraya girme ve sakın kameradan oraya bakma dedi. Bu tepkiyi beklemiyordum, orada bir şey saklıyorlardı sanki. Koridordan yürürken duvarlara asılmış çocuk çizimleri gördüm, ofisimdeki çocuk çizimlerine çok benziyordu. Kapıya geldiğimizde neden bu yerin daha önce kapandığını sordum. Sorumu duymazdan geldi ama tekrar sorunca bana cevap verdi. Bu yerde daha önce bir kaybolma vakası olmuş. Beş çocuk doğum günü sırasında kaybolmuş ve bir daha bulunamamış. Ölü yada hayatta oldukları bilinmiyordu, ama cesetlerine de rastlanmamıştı. Bu olaydan sonra, aileleri bu yeri dava etmişler ve kapattırmışlardı. Daha sonra Freddy Fazbear Pizza, daha küçük bir mekanda yani şuan ki mekanda açılmıştı yeniden. Çocukları birinin kaçırdığından şüpheleniyorlarmış. Çünkü parti günü Freddy kostümlerinden bir tanesi kaybolmuş ve bir daha bulunamamıştı. Güvenlik kameraları ise o esnada biri yada bir şey tarafından bozulmuştu. Tanrım, bu çok korkunç bir şeydi. Hangi akıl sağlığı bozuk kişi, 1995 yılında beş küçük çocuğu kaçırırdı ki ? Aileleri perişan olmuş olmalı. Onların için biraz üzülmüştüm. Bay Purple bana iş için saat on birde burada olmam gerektiğini söyledi. Gece boyunca ayakta kalacaksam eve gidip biraz uyumalıydım. Bay Purple adımı sordu. Adımın ''Mike Schemitz'' olduğunu söyledim. Freddy Fazbear Pizza'dan çıktım ve evin yolunu tuttum. Bu mekanda trajik bir olay yaşanmıştı ama yeni bir işim olduğu için mutlu da olmuştum. Eve geldim ve kendimi tekrar sıcak yatağıma attım.

''Lütfen beni bırakın, buradan gitmek istiyorum. Daha fazla çocuk görmek istemiyorum. Bunu yapmak istememiştim. O çocukların çığlıklarını duymak istemiyorum. O çocukların ağladıklarını görmek istemiyorum. O, ben değildim. Lütfen beni cezalandırmayın, ben burada kalmak istemiyorum. Buradan gitmek istiyorum. İnanın bana o, ben değildim. Hayır ! Kesinlikle O, bendim !'' Gözlerimi açtım, tanrım bu bir rüyaydı. Sırılsıklam ter içinde kalmıştım. Gördüğüm rüyada neydi öyle. Beni sanki bir şey tutuyordu rüyada ve bırakmıyordu. Sanki bana yapmak istemeyeceğim bir şey yaptırmıştı ve başarısız olunca beni takip etmeye başlamış gibiydim. Ama o rüyamdaki şey neydi ? Beni neden bırakmıyordu ve neden böyle bir rüya gördüm ? Rüya yavaş yavaş aklımdan kayboluyordu ama tek hatırladığım şey ise bana bakan altın renkte bir şeyin olduğuydu.

Freddy'nin Yerinde Beş GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin