About KY

1.9K 208 16
                                    

Kris "yeolလားသူက အခု စိတ္ဒဏ္႐ာႀကီးႀကီးမားမား႐ေနတယ္ ငါ့ေႀကာင့္ပါဟာ ငါသူ႔ကိုမေခၚသြားခဲ့႐မွာ သူ႔ကိုငါဒီမွာပဲထားပစ္ခဲ့႐မွာငါမွားသြားတယ္ lu ငါအ႐မ္းကိုမွားသြားတယ္ ကိုယ့္ကိုခ်စ္လို႔ အ႐ာအားလံုးစြန္႔လႊတ္ျပီးလိုက္လာခဲ့တဲ့သူကို စိတ္ဒဏ္႐ာေတြပဲထပ္ခါတလဲလဲငါေပးမိတယ္ luhan ႐ယ္ ငါဘယ္လိုဆက္လုပ္႐မလဲ ငါအ႐င္ကသူ႔ကိုမခ်စ္ခဲ့ဘူးlu နင့္ကိုပဲခ်စ္ခဲ့တာေနာက္ပိုင္း သူငါ့ကို ဥပကၡာျပဳမွငါသူ႔ကိုသိပ္ခ်စ္မွန္းသိခဲ့႐တယ္ lu႐ာငါ့ကိုကူညီပါဦးဟာ"

Luhan " Kris စိတ္ေအးေအးထား ဘာျဖစ္တာလဲ ငါ့ကိုေသခ်ာ႐ွင္းျပနင္တို႔ထြက္သြားျပီးေနာက္ပိုင္းဘာေတြဆက္ျဖစ္ႀကလဲငါ့ကိုေျပာျပေလ "

Kris "အဲ့ေန႔ကငါနင့္ကိုဖြင့္ေျပာတဲ့ေန႔က နင္ငါ့ကိုျငင္းလိုက္တယ္ေလ အဲ့မွာ ငါလည္းစိတ္ညစ္လို႔ club ကိုသြားျပီး ငါသြားေသာက္တယ္ အိမ္ျပန္လာေတာ့ငါ့အေဖက အိမ္ဝမွာေစာင့္ေနျပီး ငါ့ကို ေမးတယ္ ငါ့ အိတ္ကပ္ထဲေတြလည္း႐ွာတယ္ ငါ့လြယ္အိတ္ထဲကေန ေဆးေတြလည္းေတြ႔ေ႐ာ ငါ့အေဖေပါက္ကြဲျပီးငါ့ကို သူကိုယ္တိုင္ဖမ္းမယ္ေတြလုပ္တယ္ ငါလည္းအမူးေျပသြားျပီး အေႀကာက္အကန္ျငင္းေတာ့ ငါ့အေဖက ႐ဲစခန္းကိုဖုန္းဆက္ေနျပီအဲ့တာနဲ႔ငါလည္းႀကံ႐ာမ႐ေတာ့ အေပၚေျပးတက္ျပီး ပိုက္ဆံေတြယူုျပီးအိမ္ကေနထြကိေျပးခဲ့တယ္ ငါ လမ္းမွာ ေငါင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ေနတုန္း yeol ေ႐ာက္လာခဲ့တယ္ သူကငါ့ေနာက္ကို ေန႔ခင္းကတည္းကလိုက္ေနတာတဲ့ သြားစ႐ာမ႐ွိ႐င္သူနဲ႔လာေနပါလားတဲ့ ငါ့ကိုေခၚတယ္ ငါလည္း စိတ္ေတြအ႐မ္း႐ႈပ္ေထြးလာေတာ့သူ႔ကိူ နင္ငါ့ကိုႀကိဳက္ေနတာလားလို႔ေမးမိတယ္ သူက မဟုတ္ဘူးငါနင့္ကိုခ်စ္တာ ဆိုျပီးေျပာလာတယ္ ငါလည္းစိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ ဒီနိုင္ငံမွာပုန္းေနလို႔မ႐မဲ့အတူတူ နင္ငါ့ေနာက္လိုက္႐ဲလားလို႔ေမးလိုက္ေတာ့ သူက တစ္ခ်က္ေတာင္ေတြေဝမေနပဲလိုက္မယ္လို႔ေျပာခဲ့တယ္ အဲ့တာနဲ႔ငါလည္း ႐ွိတဲ့ပိုက္ဆံနဲ႔ ေလယာဥ္လက္မွတ္ဝယ္ျပီးမွီတဲ့ေလယာဥ္နဲ႔တ႐ုတ္ျပည္ကိုထြက္လာခဲ့တယ္ "

Luhan "aww အဲ့တာေႀကာင့္ေနာက္ေန႔ကစျပီးနင္တို႔2ေယာက္ေက်ာင္းကေနေပ်ာက္သြားခဲ့တာကိုး yeolအေမေတြဆိုလိုက္႐ွာတာနွံေနတာပဲေနာက္ဆံုးနင္နဲ႔ခိုးေျပးသြားျပီလို႔ပဲသူတို႔လည္းထင္ခဲ့ႀကတယ္ေလတကယ္ပဲကိုး ျပီးေတာ့ဘာဆက္ျဖစ္ႀကေသးလဲ"

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 16, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Suprise news for LUHANTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang