"U mag Bella bezoeken." Zegt een verpleegster en gaat naar de kamer.
Ik volg haar en ga naar binnen.
Ik schrik als ik haar zie liggen. De verpleegster gaat terug weg en sluit de deur achter haar.
Bella ligt in het bed met allerlei schrammen en en verband. Haar pols in gips, knie in gips en haar hoofd in verband gewikkeld.
"Heyy.." Zegt ze zacht.
Ik ga er naar toe en neem haar hand vast.
"Hoe gaat het?" Vraag ik bezorgt.
"Pijnlijk.." Zegt ze met tranen in haar ogen.
"Wat is er gebeurd?" Vraag ik.
"Ik ging naar het toilet en kreeg een duw waardoor ik tegen de spiegel viel.. Toen kreeg ik nog slagen en stampen.."
"Wie heeft dit gedaan?" Vraag ik woedend.
"Weet ik niet. Ik kroop in een. Ik was zo bang Shawn." Zegt ze en laat een traan over haar wang glijden.
"Ik ben bij je." Zeg ik en ga naast haar liggen.
Ze legt voorzichtig haar hoofd op mijn borstkast. Ik wrijf over haar haar en geef er een kus op.
"Ik wil weg." Zegt ze.
"Ik ben bang.. Straks komt ze naar hier." Zegt ze met een bibberende stem.
"We gaan." Zeg ik.
Ik ga uit het bed en help haar op er uit te geraken. Ik draag haar en zet haar daarna in een rolstoel. Ik duw haar en ga uit de kamer.
"Excuseer u mag nog niet weg." Zegt een verpleegster die ons tegen houd als we naar buiten willen.
Ik negeer haar en rijd met Bella weg. Ik weet zeker dat Bella niet terug naar haar broer wilt dus ga ik naar mijn huis. Ik open de deur en rijd naar binnen. Karen mijn moeder komt meteen kijken.
"Omg! Meid! Shawn wat is er gebeurd?" Vraagt ze geschrokken.
"Er heeft haar iemand aangevallen." Zeg ik.
"Heb je al gedouchte?" Vraagt ze aan Bella.
Ze knikt van nee.
-Bella
"Zal ik je helpen?" Vraagt Karen.Ik knik zacht.
"Shawn draag je haar naar boven?"
Shawn knikt en neemt mij voorzichtig op met zijn ene stevige gespierde arm onder mijn rug en de andere onder mijn knieholtes. Ik leg mijn gezicht tegen zijn gespierde warme borstkast.
Hij gaat naar boven samen met zijn moeder. Hij zet mij neer en Karen ondersteunt mij. Shawn gaat weer weg en Karen doet de deur uit. Ze legt de douche aan en helpt mij met uitkleden. Ik ben niet echt beschaamd want Karen is ook een vrouw.
Ze helpt mij in de douche.
-Shawn.
Ik ga naar beneden en maak eten klaar.De voordeur gaat open en Aaliyah komt de kamer ingewandeld.
"Waar is mam?"
"Boven Bella aan het douchen."
"Kan ze dat dan zelf niet?" Vraagt Aaliyah.
"Nee.. Ze is nog maar terug van het ziekenhuis."
"Wat heeft ze?"
"Super veel schaafwonden met een gebroken knie en een gebroken pols."
"Wow heftig." Zegt Aaliyah.
"Shawn." Roept Karen.
Ik ga naar boven en draag Bella naar beneden. Ik leg haar neer in de zetel. Ik geef haar een bord met eten.
"Jullie hoeven dit niet te doen voor mij..." Zegt ze zacht.
"Jawel.." Zegt Karen.
"En met veel plezier."
"Mam doe je straks mijn haar voor dat feestje?" Vraagt Aaliyah.
"Sorry liefje ik kan nu niet."
-Bella.
"Ik wil je haar wel doen?" Vraag ik."Ja?" Vraagt Aaliyah het zusje van Shawn.
"Ja." Zeg ik.
Aaliyah komt voor mij zitten met een borstel en rekker.
"Wat wil je?" Vraag ik.
"Maakt niet uit iets speciaals." Zegt ze met een glimlach.
Ik begin aan haar haar.
-Shawn.
"Wat een schatje." Zegt mijn moeder.Ik knik met een brede glimlach.
"Ja dat is ze." Zeg ik tegen mijzelf.
"Je bent verliefd." Zegt mijn moeder en knijpt in mijn wangen.
"Mam." Zeg ik vervelend.
"Ik voer straks Aaliyah naar dat feestje. Als er iets is bel mij." Zegt ze en gaat naar Aaliyah.
Bella heeft een ingevlochten vlecht in Aaliyah haar haar gemaakt.
"Het is super! Dank je Bella." Zegt Aaliyah en geeft Bella stevige knuffel.
Mijn moeder gaat weg samen met Aaliyah. Ik ga naar Bella en ga naast haar zitten in de zetel. Ik leg mijn arm over haar heen. Ze legt haar hoofd tegen mijn borstkast.ik zet de televisie aan.
-Karen.
Ik rijd terug naar huis en stop de auto voor de deur. Ik stap uit en ga naar binnen. Het is stil in huis. Ik ga gaan kijken in de zetel en zie Bella en Shawn slapen. Shawn heeft Bella stevig vast in een beschermende houding zodat er haar niemand aanraakt.Ik neem een deken en leg het over hun beide. Ik zet de televisie uit en ga naar boven om te gaan slapen.
JE LEEST
My prom with Shawn Mendes
RandomBella is een meisje van 16 jaar. Ze gaat naar een nieuwe middelbare school haar 5e jaar. Ze leert een jongen kennen. Shawn Mendes. Ze beleeft allerlei goede maar ook mindere momenten mee. Wil je weten hoe het verder gaat lees het boek dan. WIL JE A...