Ik wrijf eens goed in mijn ogen als ik de laatste kilometers afleg. Ik neem men koffie cup en plaats hem aan men mond. Ik giet het uit in men mond. "Shit op" Ik passeer een tankstation en beslis om eten te gaan kopen en nieuwe koffie. Ik zet de auto langs de kant en ga naar binnen. Ik neem 3 koffiekoeken en warme koffie. Ik zet het op de toonbank van de kassa. Er staat een meisje met haar rug naar mij de sigaretten te sorteren. Ze draait zich om en ik schrik. "Bella?!"
"Excuseer?" Zegt ze met een stem die veel lager is dan dat van Bella. Ik wrijf eens in mijn ogen en kijk beter.
"Sorry! Ik dacht dat je iemand was die ik zocht.."
"Oh? Wie is ze misschien dat ik kan helpen?"
Ik neem mijn telefoon en toon mijn achtergrond waar ze schattig op mijn schoot lig te slapen.
"Schattig." Zegt ze.
"Hebt u haar hier gezien?"
"Nou ik kan ze mij niet herinneren. Ik denk het niet."
"Sorry." Zegt ze en rekent mijn koffiekoeken en koffie aan.
"3,56 euro alstublieft."
Ik doe mijn portefeuille open en neem 3 euro en 60 cent. Ik geef het haar en neem mijn koffiekoeken met koffie.
"De rest mag je houden."
"Dankje wel. Veel succes." Zegt het meisje. Ik draai mij nog eens om voor ik naar buiten ga en glimlach. Ik open de deur en ga in mijn auto zitten voor mijn koffiekoeken op te eten. Ik kijk naar buiten en zie dat meisje van het tankstation buiten lopen.-Bella p.o.v.
Ik loop het tankstation winkeltje binnen. Ik neem een paar koffiekoeken en fruitsap als ochtend ontbijt. Vroeger toen we hier woonden moesten we altijd naar hier komen voor verse koffiekoeken. In andere bakkerijtjes zijn ze gestopt. Waarom weet ik ook niet. Ik ga naar de kassa en toon de koffiekoeken.
"1,30 euro alstublieft."
Ik geef gepast geld en kijk op naar het meisje als ik merk dat ze mij blijft aanstaren.
"Kan ik u helpen?" Vraag ik.
"Nou je doet me zeer goed aan iemand denken die ik heb gezien op een foto, maar het zal mijn verbeelding zijn."
"Ja denk ik ook." Glimlach ik zacht.
Ik neem de koffiekoeken en fruitsap en ga weg.- Shawn p.o.v.
Ik steek het laatste stukje in mijn mond. Ik beslis naar het adres te gaan van Bart. Ik kijk in mijn telefoon en tik het adres in men routeplanner. Ik start de auto en rijd naar zijn huis.
JE LEEST
My prom with Shawn Mendes
RandomBella is een meisje van 16 jaar. Ze gaat naar een nieuwe middelbare school haar 5e jaar. Ze leert een jongen kennen. Shawn Mendes. Ze beleeft allerlei goede maar ook mindere momenten mee. Wil je weten hoe het verder gaat lees het boek dan. WIL JE A...