Măşti

34 2 0
                                    

•Se taie castravetele în rondele subţiri, care se aplică pe faţa curăţată şi se lasă să lucreze timp de 30 de minute.
•Se zdrobeşte foarte bine o piersică, care apoi, se amestecă cu o lingură de brânză de vaci, după care se aplică pe faţă. Se lasă să acţioneze 15-20 minute , după care se spală cu multă apă caldă.
•Se zdrobeşte, sau se transformă în piure, cu ajutorul mixerului, o mână de căpşuni, care apoi se amestecă cu o lingură de brânză de vaci sau smântână, precum şi cu o linguriţă de miere de albine. Se lasă să acţioneze asupra tenului 20 de minute, după care se îndepărtează cu multă apă călduță.
•3 linguri de castravete ,bine mărunţin, se amestecă cu 1 lingură de brânză de vaci şi câteva picături de zeamă de lămâie, după care se aplică pe faţă. Se îndepărtează cu apă caldă.
•Se amestecă 1 măr ras cu 3 linguri de iaurt şi o linguriţă de miere de albine. Se aplică pe faţă şi se lasă să acţioneze timp de 20 minute , după care se clăteşte cu apă caldă.
•Se face un amestec din 3 linguri de brânză de vaci , 1 linguriţă de zeamă de lămâie, 2 linguriţe de miere şi suc de morcovi. Se aplică pe faţă lăsând să acţioneze 20 de minute , după care se îndepărtează masca cu multă apă caldă.
•1 gălbenuş de ou se amestecă bine cu 1 linguriţă de lapte, se aplică pe faţă şi se lasă să lucreze 5-10 minute, după care se îndepărtează cu multă apă caldă.
• 1 albuş de ou, bătut spumă, se amestecă cu o linguriţă de zeamă de lămâie , se aplică pe faţă şi se lasă să acţioneze 5-10 minute , după care se clăteşte cu multă apă.
•1 albuş de ou , bătut spumă , se amestecă cu o caisă zdrobită bine, se aplică pe faţă, lăsând să acţioneze 15 minute , după care se îndepartează cu multă apă.

Sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum