Musculatura abdomenului.
•Culcă-te pe spate, cu braţele întinse pe lângă corp, spre spate, ridicaţi încet torsul şi, aplecându-vă în faţă, încercaţi să atingeţi cu vârfurile degetelor de la mâini, vârful degetelor de la picioare. Reveniţi , la fel de încet la poziţia iniţială.
•Culcă-te pe spate , ridicaţi piciorul drept întins şi apoi culcaţi-l peste piciorul stâng, astfel încât laba piciorului drept să atingă podeaua. Repetaţi exerciţiul şi cu piciorul stâng. În final, ridicaţi ambele picioare, întinse în sus şi ţine-le unite, aplecaţi-le uşor spre partea dreaptă, până ce ating podeaua, apoi repetaţi spre partea stângă.
•Stând în picioare, sau culcată, sugeţi burta cât mai mult posibil, după care împingeţi-o înainte cât mai mult posibil. Repetaţi exerciţiul de 10 ori.Musculatura şoldurilor şi a taliei.
•Stând în picioare, cu picioarele depărtate, mâinile în şold, executaţi mişcări circulare de trei ori spre stânga, şi de trei ori spre dreapta. Exerciţiul se reia de mai multe ori.
•Stând în genunchi, cu mâinile sprijinite pe podea, aşezaţi-vă cu fesele de podea , la dreapta , şi apoi la stânga picioarelor. Se repetă de mai multe ori .
•Stând cu picioarele depărtate, rotiţi şoldurile de 10 ori spre stânga, apoi de 10 ori spre dreapta, imitând mişcările de hula* sau de dans din buric.
Pentru întreţinerea sânilor, a coapselor şi a gambelor, urmaţi exerciţiile de gimnastică prezentate în cadrul capitolului respectiv.
CITEȘTI
Sfaturi pentru fete
AlteleÎn această carte , voi scrie efectiv cum să devii mai frumoasă cu produse şi remedii naturale . *Prevenire *Recunoaştere *Vindecare