Reţete pentru părul blond
•3 mâini de flori de muşeţel se fierb, timp de 10 minute, în 1/2 litru de apă, apoi se lasă să stea 30 minute, după care se strecoară. După ce v-aţi spălat şi clătit bine părul, clătiţi-l încă o dată, cu această infuzie, masaţi bine pielea capului şi lăsaţi părul mai mult ud (fără a-l stoarce tare) . Părul blond va căpăta o nuanţă ceva mai deschisă şi strălucitoare.
•Într-o cană cu ulei de măsline, se adaugă o mână de flori de muşeţel şi se lasă la foc mic timp de 2 ore. Apoi, se lasă să se răcească şi se strecoară. Cu acest ulei se masează pielea capului şi părul, se lasă să acţioneze 15 minute, după care se spală şi se clăteşte bine părul. Procedeul se va repeta de mai multe ori pe săptămână, până ce se va obţine nuanţa de blond dorită.
•Pe părul curat după spălat, dar încă umed, aplicaţi zeamă de lămâie, masaţi bine şi lăsaţi să acţioneze timp de 20 de minute, după care clătiţi părul.
•Se fierb timp de 20-30 de minute, în 1/2 litru de apă, cijile de la 2-3 lămâi. Apoi se strecoară şi se folosesc ca ultimă clătire a părului.Reţete pentru părul închis
•Se face o ceaşcă de ceai negru concentrat, care se foloseşte drept ultimă apă de clătire la spălarea părului.
•3-4 mâini de frunze de nuc se fierb în 1/2 litru de apă. Se lasă timp de 20-30 minute şi se strecoară. Se foloseşte ca o ultimă apă de clătit ,lasând părul să stea mai mult în acest decoct. Părul de culoare închisă dobândeşte un luciu maroniu deosebit de frumos.
•Cojile de nucă vopsesc mult mai intens decât frunzele.
CITEȘTI
Sfaturi pentru fete
RandomÎn această carte , voi scrie efectiv cum să devii mai frumoasă cu produse şi remedii naturale . *Prevenire *Recunoaştere *Vindecare