1. Bölüm Tanıtım

72 4 0
                                    

*Gerizekalı Sarışın,sizi The Cool Butts adlı gruba ekledi

Melike'nin eklediği gruptaki kullanıcılara bakarken biri dikkatimi çekti. Adında Daughter Of Devil (Şeytanın Kızı) yazıyordu. Profilinde sigara içen esmer bir kızın fotoğrafı vardı. Oldukça güzeldi ve tanıdık geliyordu. Bir anda telefonuma mesaj gelmesiyle irkildim. Aleyna'dan gelmişti. Aleyna benim en iyi arkadaşım. Onula Lise 1'ken tanışmıştık.

A:Bu akşam sahile gidelim mi ?

S:Saat 6'da sizin evin önünde olurum.

Dedim ve banyo da işlerimi hallettikten sonra mutfağa gittim. Bir şeyler atıştırdım saat daha 2 olduğu için acele etmeme gerek yoktu. Annemle babam salonda televizyon izliyorlardı.

Odama gidip ne giyiceğime karar verip, üstüme sade koyu yeşil t-hirt ümü giydikten sonra altıma ise pantolonumu giydikten sonra saçımı tarayıp siyah capimi taktım( multide). Makyaz olarak ise sadece rimel sürdüm ve hazırdım. Aşağı inip annemgile dışarı çıkıcağımı söyleyip ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Saat daha 5:30'du 6'da orda olurum deyip yürümeye başladım.

Oraya vardığımda Aleyna kapıda bekliyordu. Üstüne pantolonlu tulumunu, içine ise gri t-hirt'ünü giymiştı. Saçlarını da açık bırakmıştı. Güzel kızdı aslında. Beni fark ettiğinde yanıma geldi ve

"Seni birileriyle tanıştıracağım"

Dedi ve yürümeye başladık. Oraya geldiğimizde bu gün gruptaki kızın kim oldugunuğunu hatırladım. O Beren'di.

Good Girls Gone BadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin