5. Bölüm Havalı Çocuk

38 3 0
                                    

Hatırlatma

"Biliyorum her şeyden haberim var."

"Nasıl yani sen.. Sen o musun?"

********

1 Hafta Sonra

Bu gün günlerden Cumartesi ve ben çok mutluyum. Çünkü Beren'le artık çok iyi anlaşıyoruz. Hâla eskisi gibi samimiyiz.

1 Hafta Önce

"Nasıl yani sen.. Sen o musun ?"

"Evet, bu gün sana bu mektubu göndermemin sebebi ise seni biraz meraklandırmaktı."

"Gerçekten mi ? Rüya mı bu ?"

"Hayır gerçek."

Şimdi ki zaman

Beren'e kavuşmuştum. Bir haftadır hep birlikteyiz hiç birbirimizden ayrılmadık. Eskiden böyle değildi, o artık bad girl. Artık her şeye gülmüyor. Oysaki o eskiden her şeye gülerdi. Telefonuma gelen mesajla hayal dünyamdan ayrıldım. Mesaj Aleyna'dan.

A:Beni unuttun heralde ? Bu gün buluşalım mı ?

S:Tamam saat 2'de her zamanki yerde.

Bu sıralar Aleyna'yla hiç konuşmuyordum. Biraz da onla vakit geçirim. Saat 12:00 olduğu için yavaş hareketlerle yataktan kalktım ve banyoda işlerimi hallettikten sonra dolabın karşısına geçtim. Ne giysem acaba ? Siyah üstünde ROTTING yazan t-shirt, altıma ise şortumu giydim. Kolye ve bir kaç bileklik taktıktan sonra saçlarımın uçlarını dalgalandırıp asker yeşili beremi taktım(multi). Makyaj olarak ise koyu kırmızı ruj ve rimel sürdüm.Siyah comverselerimi de giydim ve hazırdım. Saat 1:30'du. Anneme söyleyip evden çıktım.

Cafeye geldiğimde Aleyna karşıda oturuyordu. Yanına gidip oturdum. Beni fark etmedi.

"Selam"

"Selam, napıyorsun?"

"Hiç sen."

"Bende aynı. Beren'i buldun bizi unuttun."

"Hayır tabiki de sadece özlem giderdik."

Telefonuma gelen meaj sesiyle sessizlik oldu. Beren mesaj atmıştı.

B:Saat 10'da hazır ol.

Ne oldu acaba ? Benim gitmem gerek diyip eve gittim. Direk kendimi yatağa attım. Biraz uyuduktan sonra saate baktım 9:30 oha ben bu saate kadar nasıl uyudum. Hemen saçımı düzeltip hazırlandım. Anneme haber verip dışarı çıktım. Beren beni orda bekliyordu. Yanına gittim. Beni hemen fark etti.

"Seni birileriyle tanıştırıcağım."

Gene mi bu söz ? Hadi ama bu sefer iyi bişe olsun (Hatırlamayanlar Aleyna Sudem'i Beren'le tanıstıracağında da böyle demişti.). Biraz yürüdükten sonra sahile geldik bir grup vardı 3 kız 5 erkek vardı. Onların yanına gittik. Beren'in arkadaşlarıymış. Bir tanesi çok tatlıydı. Aslında tatlı değil yakışıklıdı. Her neyse bir türlü aklımdan çıkmıyor off.

**********

Lütfen vote ve yorum yapın. Yazasım gelmiyor.

Good Girls Gone BadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin