Hatırlatma
Sınıftan çıkıp kantine gittim. Aleyna'da tek başına oturuyordu. Yanına gittim. Biraz sohbet ettikten sonra zil çaldı.
Sonunda eve geldim. Direk odama gidip yatağıma yattım. Aklıma Beren geldi. Ben onu ilk görüşte tanımışken o beni tanımamıştı. Neden bilmiyorum ama dediğim gibi kalbim kırılmıştı. Bunları düşünürken uyuya kaldım.
********
Offf çok sıkıldım. Sabah erkenden kalkmıştım ve geri uyuyamadım.
Şu an da salon da oturmuş boş boş etrafa bakıyorum. Kapının çalmasıyla kalkıp kapıyı açtım. Postacı diye düşündüğüm bir adam gelmişti. Bir zarf verdi ve imza falan attıktan sonra içeri geçtim. Bana gelmişti. Ne vardı acaba ? Hemen açtım."Sudem ben Beren çocukluk arkadaşın olan Beren. Hatırladın mı beni ? Biliyorum sen bana bir çok mektup,mesaj vb. şeyler gönderdin ama ben sana hiç göndermedim. Seni çok üzdüm bunun farkındayım ama bende istedim. Olmadı izin vermediler. Şu an gizlice yazıyorum. Beni kurtarman gerek benim gerçek ailem ben küçükken ölmüş ve bu insanlar benim gerçek ailem deil. Beni onların elinden kurtarmalısın.
-B"Bu neydi şimdi ? Bunu yazan gerçekten Beren miydi ? Peki bu Beren ise o kimdi ? Offf çok soru var. Daha sonra çözerim bu soruları ama benim şimdi hazırlanmam gerek.
Üstüme siyah el şekline benzer bişe olan t-shirt'ümü altıma ise kot şortumu giydim(multi). Saçlarımı açık bıraktım. Makyaj olarak ise rimel ve ruj sürdüm ve hazırım.
Okula geldiğim de herkes içeri giriyordu. Bende hemen binaya doğru koşmaya başladım. Beren ile konuşmak istiyordum. Sınıfa çıktığımda Beren tek başına oturmuş sırayı karalıyordu. Üstüne sade beyaz bir t-shirt altına ise kot şort giymişti. Ceket olarak ise ince siyah bir ceket giymişti(multi). Saçlarını ise at kuyruğu yapmıştı. Yanına gittim.
"Hey ne yapıyorsun ?"
"Öyle oturuyorum sen ?"
"Ben aslında sana bir şey sormak için gelmiştim. Bu gün akşam bize gelsene beraber ders çalışırız ?"
"Olur okul çıkışı gelirim"
Hoca sınıfa girdi ve ders anlatmaya başladı. Ders ingilizceydi ve ben hiç bir şey anlamıyordum bu dersten.
Sonunda eve geldim. Hemen üstümü değiştirdim. Annemle babam yemek yiyordu. Bende yemeye başladım.
"Bu gün arkadaşım gelicek sorun olur mu ?"
"Hayır gelebilir tabi ki de. Kim bu arkadaşın ?"
"Beren yeni taşınmışlar buraya. Aynı sınıftayız biraz ders çalışıcaz."
Tamam anlamında başını salladı annem. Birazdan Beren gelir diyerek kalkıp dişlerimi fırçaladım. Evet dişlerimi seviyorum. Ben bunları düşünürken kapı çaldı.
Gidip kapıyı açtım. Beren gelmişti.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum."
Dedi ve direk benim odama geçtik. Mektup konusu için çağırmıştım ama derste araya kaynadı.
Biraz ders çalıştıktan sonra duralım biraz dedik. Sormak için tam zamanı.
"Sana bişe göstereceğim."
Deyip mektubu getirdim ve o okuduktan sonra açıklama yaptım.
"Beren benim çok eskiden en iyi arkadaşımdı. 5 yaşındayken babasının işleri yüzünden başka yere taşındılar ve o günden sonra benle hiç konuşmadı. Şimdi ise bunu yazıyor. Geçen gün sana " Beni hatırladın mı ?" dememin sebebi de ona çok benzemendi."
"Biliyorum her şeyden haberim var."
"Nasıl yani sen.. Sen o musun?"
********
Size uzun bir bölüm yazdım. Lütfen vote ve yorum yapın. Bir de her hafta sonu en az bir bölüm paylaşacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Girls Gone Bad
Teen FictionBu hikâye Sudem ve Beren hakkında olacak. Sudem ailesi ile yaşayan 16 yaşında, lise 3'e gidiyor. Durumları normaldir. Dersleri çok iyi ama inek bir öğrenci değil tam tersine bir Bad Girl. Babasının iş nedeniyle 5 yaşından beri ailesi ile Rusya da ya...