7. Bölüm OMAN TANREM

50 3 2
                                    

Hatırlatma

Sonunda eve geldim. Bu gün çok yoruldum ve bilmediğim bir çok soru var aklımda. Koşup yatağıma atladım. Evet atladım. Çünkü ben olmak bunu gerektirir. Ben bunları düşünürken uyuya kaldım.

*******

Beren'in Anlatımı

Odayı dolduran Marilyn Manson sesiyle irkildim.Oğuz arıyordu.Açar açmaz "Konuş." dedim. "Beren,bir sorun var.Uhm..Melis ve çetesi,Azra'yı bir yerde sıkıştırıp dövmüşler." dedi.Bunu duyar duymaz sinirden çenem kasıldı,sol gözüm seyirmeye başladı.Azra,çok yakın arkadaşımdı.Geceleri oturup içer,dertleşirdik onla.Sinirim daha da artarken "Şimdi bittin sen kızım !" diye adeta kükreyip,evden çıktım.

Sudem'in anlatımı

Tarih dersindeydik ve acaip sıkılmıştım.Beren okulda değildi,merak ediyordum.Sınıfın kapısı büyük bir gürültüyle açıldı.İçeri Beren girdi ve şu an o kadar sinirliydi ki, gözlerinden alev çıkıyordu adeta.Hızlıca yürüyerek,sınıf arkadaşımız Melis'i yakasından tutup kaldırdı.Hoca "Bayan Uluvar ! Ne yaptığınızı zannediyorsunuz !" dedi ama,Beren çoktan Melis'i de alıp sınıftan çıkmıştı.Aleyna ve ben hemen peşinden koştuk.Evet,şuan hoca umrumda değildi.Bahçeye çıktılar.Tamda teneffüs zili çaldı.Herkes,Melis'i yakasından tutup havaya kaldıran Beren'in etrafında daire oluşturmuştu.Beren kıza bir yumruk attı ki,Melis'in burnundan kanlar akmaya başladı.Kırılmış mıydı acaba burnu ? Oldukça sertti.Melis yere düştü ve Beren hemen üzerine çıktı.O kadar sert yumruklar atıyordu ki,korkmaya başlamıştım. "Hakettin,orospu çocuğu !" diye gürledi.Tam cebinden bıçağını çıkarıyordu ki hemen koşup elinden aldım.Melis, "Ne o Beren ? Yeni kankan bu orospu mu ?!" diye cırladı.O an ikimizinde tepesi attı.Kızı yerde defalarca tekmeledim.Kusana kadar.Beren,"Ben sonra halledeceğim bu fahişenin işini" diyince bıraktım.Tam kavgadan ayrılıp Aleyna'nın yanına gidecektim ki, "Siktir git,Sudem ! Ne kadar da seviyesizsin,serseri !" diye bağırdı.Aldığım hakaretlerle çarpılmışa döndüm.Kendi kendime buraya kadar dedim ve Aleyna'nın üzerine saldırdım.En son kendime geldiğimde,Beren le beraber müdürün odasındaydık.Beren soğukkanlılıkla,cebinden çıkardığı parayı müdüre uzattı. "Al şunu ve kapa çeneni,seni sikik." dedi.Nasıl bu kadar rahat olabiliyor,şaşıyorum.Müdür "Eve gidin.1 hafta uzaklaştırmanız var." dedi.Beren umursamaz bir ses tonuyla "Tamam be gidiyoruz.Okulun götüne girsin." dedi ve benide arkasından sürükleyip eve getirdi.Ve bana "Bundan sonra benimle yaşayacaksın.Ailen kabul etti." dedi piç bir gülümseme atarak.Gülemiyordum.Aley'i kaybetmiştim.Yine Beren'in sesi salonu doldurdu. "Anlaşılan dertlisin.Valizini getirttirdim.Yukarıdaki ilk odaya girip üstüne kalın bir şeyler giy." dedi.Dediğini yaptım.Beren salonda üstünü değiştirmiş oturuyordu.Arabasına bindim. Cem Adrian-Herkes Gider Mi ? çalıyordu,arabada.Eşlik ede ede,ormandaki bir kulübeye geldik.Beren, "Burası benim cennetim." diyerek iç çekti.Kulübenin içi mükemmeldi.Sadece soğuktu.Beren söze başladı. "Annem kanserden öldü.Babamda yurt dışındaki şirkette kalp krizi geçirdi.Bu zamana kadar hep yalnızdım.Bir ara sevgilim oldu.Berk diye.O da,beni o zamanlar en yakın arkadaşım olan Pınar ile aldattı." dedi. Ve ekledi, "0 canım yanıyor ki aslında,yanacak bir canım bile kalmadı.Biri gelip küllerimi süpürsün.." Gözünden bir damla yaş süzülür süzülmez sildi onu. Güçlüydü o. "Aley'i siktir et.Yanındayım cici kız." dedi. Nihayet konuşan taraf ben oldum "O zaman akşamki partiye gidelim ! Moralimiz düzelir." dedim. Gülümsedi.Biraz zaman geçirip eve geldik.Partiye hazırdık ( multi).Biraz içtik ve Beren'in arkadaşlarından aklımdan çıkmayan olanı,beni dansa kaldırdı. "OMAN TANREM !" diye bağırdı Beren. "Sudem'le Rüzgar dans ediyor !! OMAN TANREMMMM !"

************

Bu bölümü yazmamda bana yardım eden Beren Ada Uluvar'a çok teşekkür ediyorum ve bu bölümü ona ithaf ediyorum. Birde vote ve yorum olmazsa hem benim yazasım geliyor ve tüm hevesim kaçıyor, zaten sınavlar nedeniyle de gecikti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Good Girls Gone BadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin