Hatırlatma
Gene mi bu söz ? Hadi ama bu sefer iyi bişe olsun (Hatırlamayanlar Aleyna Sudem'i Beren'le tanıstıracağında da böyle demişti.). Biraz yürüdükten sonra sahile geldik bir grup vardı 3 kız 5 erkek vardı. Onların yanına gittik. Beren'in arkadaşlarıymış. Bir tanesi çok tatlıydı. Aslında tatlı değil yakışıklıdı. Her neyse bir türlü aklımdan çıkmıyor off.
********
Alarmın sesiyle uyandım. Bu gün günlerden Pazar ben niye alarm kurdum ki off !!! Saat daha 8:00 ne yapıcam şimdi ben ? Geri de uyuyamam ki. Neyse gidip kahvaltıyı hazırlarım. Mutfağa gittim canım krep istiyordu. Ben krep yapmayı bilmiyorum ki. En iyisi gidip annemi uyandırmak. Annem hâla uyuyordu. Onun bana yaptığı gibi cırlayıp yorganı üzerinden kaldırdım.
"Anne bana yemek hazırlamak için geç kalıyorsun !!!"
Dediğimde yataktan fırladı. Ne olduğunu bilmeden
"Neye geç kalıyorum ? Saat kaç ? Çok geciktim mi ?"
Diye beni soru yağmuruna tuttu. Ona olanları anlattığımda ise beni terlikle kovaladı. Bir süre sonra ikimizde yorulup kendimizi koltuklara attık.
"Anne ben çok açım, krep yapsana bana."
"Tamam gel de yardım et bana."
"Off tamam."
Yarım saat sonra krepler hazırdı. Biraz uğraştırmıştı ama olsun değer bence. Kahvaltı yaptıktan sonra biraz telefonla ilgilendim. Çok sıkıldım. Aleyna'ya mesaj attım.
S:Bu gün alışverişe gidelim mi ?
Anında cevap geldi.
A:Olur 1 saat sonra her zaman ki yerde buluşalım.
S:Tamam
Saat 12:30 acele etmeye gerek yok deyip odama gittim.
Üstüme yarısı açık mavi yarısı kot mavisi olan bir gömlek, altıma ise yırtık şort giydim(multi). Saçımı ise dağınık at kuyruğu yaptım. Makyaj olarak ise kırmızı ruj ve rimel sürdüm. Saat daha 1:30'di. Salona babamın yanına gidip oturdum. The Walking Dead izliyordu. Evet babam hep böyle şeyler izler. Bende izlemeye başladım.
" Beth:Babam kötü bir alkol insanı kör edebilir dedi.
Daryl:Dünyada görmeye değer bir şey kalmadı zaten.."Bu bölümde hep ağlamışımdır. Ağlamamak için saati umursamadan ayakkabımı giyip Aleynagile gittim. Kapıda bekliyordu(multi. Beni fark edince bişe demeden yürümeye başladık.
Ayaklarıma kara sular indi. Nerdeyse tüm mağazalara baktık. Şimdi eve geldim ve kendimi koltuğa attım. Evde kimse yoktu. Annem komşu da babam da işdedir. Neyse biraz telefona baktıktan sonra bir şeyler atıştırmak için mutfağa gittim. Nutella yerken telefonuma mesaj geldi. Beren mesaj atmıştı.
B:Saat 10'da seni almaya gelicem hazır ol.
S:Tamam
Gene nereye gidicez bu sefer ? Neyse saat kaç ? Saat daha 9:00. Zaten üstümü değiştirmeye gerek yok. Biraz Teen Wolf izleyim... Hayır, ölmesin ölemez o. Evet tahmin ettiğiniz gibi Allison'un öldüğü bölüm ve ben ağlamak üzereyim. Saate baktığımda 9:56 olduğunu gördüm. Hemen saçımı düzeltip çıktım. Beren orda durmuş bekliyordu. Yanına gittim.
"Nereye gidiyoruz ?"
"Görürsün."
Yürümeye başladık. Biraz ilerledikten sonra bir araba geldi. İçi görünmüyordu. Birisi camı açtı. Beren'in arkadaşlarındandı.
"Geliyor musunuz ?"
"Kapıyı açın."
Arabaya bindik. Gene aynı grup buradaydı. Kimse konuşmuyordu. Biraz daha gittikten sonra bir barın önünde durduk.
İçerisi alkol ve sigara kokuyordu. Her terafta yiyeşen ve dans eden insanlar vardı. Bu görüntüye yüzümü buruşturdum. Bir yere oturduk. Herkes konuşuyordu ama ben ne konuşuyordum ne de dinliyordum. Biraz sonra bir kız yaklaştı. Beren'e bir şeyler dedi ama duymadım. Ama Beren'in sinirleneceği bir şeyler söylediği kesindi. Çünkü Beren'in yüz hatlarından bunu anlayabilirdiniz.
Beren birden ayağa kalktı ve kızla kavga etmeye başladılar. Ben ne olduğunu anlamazken birden herkes izlemeye başladı. Kimse ayırmıyordu. En sonunda birisi ayırdı ve kalktık. Neden kavga etmişlerdi acaba ?
Sonunda eve geldim. Bu gün çok yoruldum ve bilmediğim bir çok soru var aklımda. Koşup yatağıma atladım. Evet atladım. Çünkü ben olmak bunu gerektirir. Ben bunları düşünürken uyuya kaldım.
***********
Geç kaldığı için özür dilerim. Derslerim yüzünden yazamadım. Bir de yorum ve vote yapanlara (yorumda hikâye hakkında düşüncelerini yazanlara) ithaf edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Girls Gone Bad
Fiksi RemajaBu hikâye Sudem ve Beren hakkında olacak. Sudem ailesi ile yaşayan 16 yaşında, lise 3'e gidiyor. Durumları normaldir. Dersleri çok iyi ama inek bir öğrenci değil tam tersine bir Bad Girl. Babasının iş nedeniyle 5 yaşından beri ailesi ile Rusya da ya...