2. Bölüm Beren

57 3 0
                                    

Hatırlatma

" Seni birileriyle tanıştıracağım"

Dedi ve yürümeye başladık. Oraya geldiğimizde bu gün gruptaki kızın kim oldugunuğunu hatırladım. O Beren'di."

*******
Beren benim eskiden en iyi arkadaşımdı, yani en azından 5 yaşına kadar en iyi arkadaşımdı. Daha sonra başka şehire taşındılar. O günden sonra hiç konuşmamıştık.

******

11 yıl önce

"Bu gün en yakın arkadaşım Beren başka bir şehre taşınacaklardı. Gitmesini hiç istemiyordum. Çünkü ondan başka hiç arkadaşım yok. Beren'in yanına gittim.

"Gitmeseniz burda kalsan hep, hiç ayrılmasak birbirimizden."

"Gitmem gerek, seni çok özlicem. Her zaman seni aricam."

Dedi ve gittiler. O günden sonra bir daha hiç konuşmamıştık.

*******
Şimdiki zaman

Yıllardan sonra onu ilk defa görüyordum. Birbirimizi iyice süzdük üstüne "ADİDAS" yazan siyah bir t-shirt, altına ise beyaz dizinin üç dört parmak üstüne gelen bir etek giymişti, ayakkabı olarak ise beyaz convers giymişti(multi). Çok güzel olmuştu. Aleyna'nın seslenmesiyle düşüncelerimi bir kenara attım.

"Sudem iyi misin?"

Evet anlamın da başımı salladım. Sonra yürümeye başladık. Bir cafeye oturduk. Konuşmaya başladık.

Beren'le hiç konuşmuyorduk. Konuşmakta istemiyordum nedense. Bir süre daha oturduktan sonra kalkmaya karar verdim

"Ben eve gidiyorum görüşürüz."

Dedim ve masadan kalkıp eve gittim ve üstümü değiştirip uyumaya çalıştım.

Good Girls Gone BadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin