Buğra ya İnat Erkeklere sarkma Projesi :)

115 34 7
                                    

Demiştim ya hani biraz orospu olabilirim. İşte bana "Çüşş" diyen çocuğu şeçtim. Yanına kıçımı kıvırta kıvırta yanına yaklaştım. Tam dibine oturdum. (Buna dip denmez resmen çocuğun içine girecektim.)
"Naber yakışıklı?"
"Ooo uyarımı hafife almamışsın güzellik *sapık sırıtma*"
"UYARI hafife alınmaz yaşanır yakışıklı :)"
     İşte bu sohbeti yaparken Buğra gelip bana şöyle baştan aşşağıya göz attı. Rahatsız olmuş edasıyla hareket ettim. O da anlayıp. Ayıp bişey yapmış ve "pardon bacım" edasıyla irkildi.
"Ben sana kısa şort giyinme demedim mi?"
"Yoo demedin!"
"Peki o zaman şimdi diyorum ve kalk şu pezevengin yanından !ÇABUK!"
Bu da nedir böyle sanki sevgilim de kıskanıyor beni ! Küstah çoçuk !
"Kalkmıyorum!"
"Ne demek kalkmıyorum!"
"Basbayağı kalkmıyorum!"
"Haa öylemi Başak hanım !"
Der demez belimden tutarak çekti kendine beni ve elimden tutarak (tutmak hafif kalır kırarak!) dışarıya çıktık. Bana çok üzgün bakıyordu. Hata yaptığını anlamış olmalıydı. Bakmaya devam etti. Çok güzel bakıyor. Okulda olmasak öperdim onu.
       Sanki aklımdan geçeni anlamış gibi elimden tuttu ve okuldan çıktık. Arabasına bindirdi beni. Kemerimi bağladı. Yanağıma öpücük kondurup Şile sahillerine doğru yol aldık.
       Ağlayan Kaya ya gitmek istiyordum o ise farklı biyere götürdü bizi. Arabadan indik ve dik bir yokuştan el ele koşarak
Sahile indik. Denize ve yanındaki ufak kayaya bakınca ayakkabı savaşı yaptığımız yere geldiğimizi anladım. Açıkça belirtim ona denize girmeyeceğimi. Fakat o hala bana üzgün bakıyordu o ufak kayaya tırmanıp elimi tuttu. Beni de yanına alınca ifade verecekmiş gibi derin bir nefes aldı.
"Bak seni seviyorum ama hani şu taşınma olayı varya işte bu akşam buradaki son günüm yanımda ol. Ve bir gün eğer düşersem bir tekmede sen vurma. Ayağın acır kıyamam. "
    İşte o anda benim meşhur Pasifik Okyanus'u su hacmi genişliğinde olan ağlamam tuttu.
Arkadaşlar bu bölümü kısa tuttum çünkü oy gelmedi eğer bu hafta 50 ya da 60 oy olmazsa hikaye silinecek bilginize :)

NANE ŞEKERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin