Arkadaşlar 50 oy gelmiş kitap devam ediyor hedef 60 oy :)
Kollarımdan tutup salladı beni.
"İyi misin kızım sen !?"
"Değilim işte değilim " bu sözü söylerken hıçkırıyordum.
"Beni bukadar mı seviyorsun?"
"Seni bukadar değil anlatamayacak kadar çok seviyorum seni."
Buğra ellerini gel hadi buraya seni küçük fasülye dermiş gibi kollarını açtı. Ben de ona sarıldım. Sonra onu soru yağmuruna tuttum.
"Nereye gidiyorsun?"
"Onu bunu boşver nane şekeri ister misin?"
"Oluur:)!"
İşte yine onu yaptı öptü beni ve nane şekerini verdi. Tugcedurna7 (Knk bu sana özel :))
-----------------
Tekrardan nereye gittiğini öğrenmek istedim. Cevabımı yanıtladı.
"Muğla Bodrum Ortakent tarafları. "
"Tatil beldesi gibi biyer sanırım. "
"Gibi gibi..."
"Beni de al yanına!"
"Hayır olmaz."
Neden ! Neden gelemiyorum diye bağırmak isterdim. Ama ... işte olmazdı. Köpek yavrusuna benzeyen suratımı gözyaşları kapladı yine. Çantamı hışımla kaparak koşarak oradan uzaklaştım.O ise çok karanlıktı. Yüzünü dizlerine gömmüş ağlıyordu.
Koşmanın ve sinirin etkisiyle nereye gittiğimi bilmiyordum. Arabaların tek tük geçtiği bir caddenin ara sokaklarına girdim. Keşke girmeseydim.
Binaların boyaları dökülmüş sanki yardım istiyordu. Allah Kerim belli ki neler neler görmüş o binalar.
Sokakta dolaşan kızların hepsine bakılırsa burda satılık kadın satılıyordu. Dikkatimi duvara yaslanmış ağlayan hertarafı çırılçıplak bir kız çekti. Yanına yaklaşıp yardım etmek istedim ama korktum. En iyisi yanından geçip gitmekti. Ama vicdanım el vermezdi.
Korkak korkak yanına yaklaşıp diz çöküp önce anlından akan kanı bir bez parçasıyla sildim.
"Neyin var elimden gelirse yardım etmek isterim. ""Nasıl yardım edeceksin? Yeni müşterimle beraber olarak mı?"
"Hayır hayır ! Kıyafet verebilirim. Yanımda spor kıyafetlerim var. Ve ayakkabılar var. Tabii istersen."
"İç çamaşır var mı bari?!"
"Evet gel bir restoran lavabosuna girelim. "
"Salak mısın sen burası Bağcılar ! Buranın ara sokakları fazla zararlı. Restoran da işte anladın sen !"
"Nerede giyinmeyi planlıyorsun?"
"Ver şunları zaten çıplağım!"
Verdiğim kıyafetleri hışımla üstüne geçirdi. Sonradan anladım ki güzel bir kız fakat yaptığı işi sevmedim. Benden azıcık bişey kısa ve zayıf. Vücudu kalem gibi.
"Başından neler geçti anlatsana ."
"Müşterimi iyi karşıladım fakat istediğim miktarı vermedi. Üstümü giyinecektim fakat kolumdan tuttu ve geri çekti. 'Seninle daha işimiz bitmedi !' dedi ve ilişki bitmesine rağmen devam ettirti. Canımın acıdığını söyledim ama beni dinlemedi ve kafamı duvara geçirdi. Sonrada paramı vermeden kapının önüne attı. "
"Çok garip. Peki neden bu işi yapıyorsun?"
"Birincisi zevkli ikincisi ücretli!"
"Bizim okula kayıt ettirebilirim seni gel eğitimine devam et. "
Evet kayıt ettirebilirim annemin sokağa atacağı çok parası var.
Sonradan ayağa kalktı ve bana çok ifadesiz bir bakış attı sanki yapamam buraya bağlıyım müşterilerim var beni rahatsız ederler der gibi bakıyordu. Sonra da bana 2 adım daha yaklaşıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NANE ŞEKERİ
ChickLit"Biraz daha kal lütfen!" Emir gibi mi çıkmıştı ağzımdan sözler yoksa yemin gibimi? Kahvenin en güzel tonu olan gözlerinde kaybolmuştum belki, Ya da oyuna geldim. Buğra Özyılmaz. Cesaret, güzellik , dobralık,biraz da kötülük... Gözlerimden akan...