Telefonda konuşmuştuk en son ,ayrılmak istediğini söylemişti , uzatmadım kendine iyi bak , hoşçakal deyip telefonu kapattım ve bir anda ağlamaya başladım .
Kolay değildi bu durum , bitmişti, artık iki yabancı insandık onunla , bir daha tutamıyacaktım ellerini , kokusunu içime çekemiyecektim, sarılamayacaktım koca yürekli sevdiğime, başkasınamı sevgilim diyecekti şimdi? Başkasının ellerini mi tutacaktı , hala benim ellerimin izi varken ellerinde , kokusunu başkasımı ezberliyecekti? Başkasına mı seni seviyorum diyecekti? Hala kabul edemiyordum bunu ama bi tandan da nefret etmiştim . Çok ağlamıştım o gece sürekli aklımda o vardı , uyuyamıyordum , yatağımda bir o yana bir bu yana dönüp duruyordum . Ama nafile hiç bir şey fayda etmiyordu .
Öylece uyuyakalmışım sabah erkenden uyandırdı yine bu düşünceler . Telefonu elime aldım ve bir mesaj geldi:
"Aslı ben seni çok seviyorum biliyon dimi beni affet demiyrum ama tüm gece uyuyamadım o an bi karar verdim bitmesi gerekiyo dedim beni biliyon salağım aklıma geleni yapıyorum böyle yalancı gibi gözükmek çok koydu sende güvenmi kırdın falan diyince dedim ki buniş bitmiş senin soğuduğuna emindim toparlayamıcağımıza emindim belki yine toparlayamıcaz ama ben sadece seni değil hayallerimide sattım dün biliyorum gururun var benimde var aq ama umrumda değil ben sensiz nasıl yaşayacağımı bile unutmuşum sabah uyandığımda dün olanlar rüyaydı gibi düşündüm ama rüya değildi bi sürü hata yaptım yine yeri değil ama gördüğüm rüyayı anlatayim sana insan ölmeden önce şerit falan geçiyo ya hepsi gözümün onünde geçti be tek tek tüm sarılmalarımız Aslı ben bu dünyadaki en salak adamım yapmamam gerekn bi sürü şey yaptım ben senle sonunun güzel olmamasına da razıyım bunu farkettim seni çok çok çok seviyorum canımın içisin hala herşeyimsin bilmiyorum şuan nasıl biri gibi görünüyorum ama elimden tek bunları yazmak geliyo sana hiçbişey veremem bni affet diye sevgimden başka affetmesen de olur ama bilmiyorum.En çok da seni ağlattığım için üzdüğüm için kendimden nefret ettim.Hiç bi zaman da unutmıcam bu yaptığımı!""Sen bana sormadın bile,Kendi kendine kurdun ve gittin Altan!Bi kere sordaydın bari Aslı bana tekrardan güvenicekmisin diye?"
"Aslı sana hep diyodum ya beni tanımıyon diye.."
"Ben o kadar şeye rağmen devam etmeye hazırdım,gerçekten tanımıyormuşum!"
"Ben kendimi güçlü zanettim seninle hayatımın en güzel 3 ayını geçirdim ve güvenini kırdım gözünde yalancı biri olarak gözüktüm eskisi kadar güçlü olduğumu düşündüm kendimce dedim ki iyiydi güzeldi daha fazla boka batmadan burda bitsin bi ilişkim de güzel bitsin diye düşündüm kötü ayrılacağımıza o kadar emindim ki sonra ayrıldık rakının da etkisiyle uykum geldi yatağa gittim ve bütün gece yazıp yazıp sildim neden bilmiyorum paikopat gibi hissettiklerimin belki çeyreğini yazmışımdır,
Biz eskisi gibi olalım yada olmayalım ben sensiz kendimi dipsiz bi kuyuya sürekli düşüyomuş gibi hissediyorum boşlukta hissediyorum duygusuz kalıyorum resmen ben tek sana gelince konu duygularıma hakim olamıyorum.
Şimdi düzelmesek de ben seninle aynı havayı solusak bile bi nebze mutlu hissedicem kendimi elini tutup sarılamasamda..""Altan ,sen benim asıl güvenimi inancımı yalan söyleyerek değil seni hiç bırakmıcam diyip gitmekle kaybettin!"
"Aslı ben sadece içimden geçenleri yazdım kafanı karıştırmak istemiyorum belki kafanda bitirmişsindir sevsen de,
Ama sadece seviyorum be
Ne kadar sevdiğimi ben bile bilmiyomuşum,
Sen dün ne kadar üzüldüysen ben 100 katı üzüldüm belki,
Sadece ben ileriyi düşünerek aptallık ettim seninle yaşadığım her an güzelken""Sen değilmiydin anı yaşalım diyen,
Ben seni severken girmen..""Sevmiyor musun şimdi?"
"Ben bile düşünmedim akşam bundan sonrası nolur diye"
"Vazgeçtin mi benden?"
" Seviyorum Altan!"
"Aslı,ben senden dün ayrılalım derken bile vazgeçmedim.
Ya bak neler yaşadığımı neler hissettiğimi ne yaptığımı bilmiyorum sabah uyandığımda elim telefona gitti günaydın sevgilim yazmak için bundan acısı da yoktu be sanki hepsi kabus du aq""Akşam birinin iyi geceler yazmaması sabah günaydın sevgilim mesajının olmaması değilmi?
Ben bunları düşündüm işte , bundan ayrılmak istemedim!""Ben düşünemedim, aptalım çünkü!"
"Kolay değil çünkü canından çok sevdiğin birinin gitmesi,Akşam öyle bi koyduki.
Nasıl kolayca dedin anlatsana
Nasıl silebildin herşeyi?
Ulan resimlerimizi bile son silinenlerden silemedim.""Ben vazgeçmedim Aslı,
Ben saçmaladım evet ama duygularımı koydum bi kenara öyle konuştum senlw ben güçlüyüm ya duygusuzum ya unuturum falan herşeyi saçma sapan bi egoyla sen benden nefret ediyomusun bilmem ama ben hiçbişeyi haketmiyorum artık bu dünyada onu biliyorum
En çok da seni""Gerçekten seven insan gitmezdi sen giderken bide seni seviyorum diyosun nasıl sevgine inanıyim"
"Aslı çok tatlısın dediğimde napıyorum ben dedim telefonda konuşurken dün ne yaptığımı kim olduğumu bilmiyorum aq ya sadece senden bunuda atlatalım diyorum benim kaybedicek bişeyim olsun istiyorum bu dünyada
Senden başka bişeyim yok""Bilmiyorum Altan, ben hayatımda ilk defa bu kadar kırıldım yıprandım çünkü değer verdiğim başka bi insan yoktu , hayatta en değer verdiğin insan seni üstüste kırınca insan yokoluyo be,
Pazartesi yüz yüze konuşalım
Görüşürüz""Görüşürüz"