Bilinmezliğin İçinde

157 8 3
                                    

Gözlerimi açtığımda karanlık ve buz gibi bir yerde buldum kendimi.Gözlerime inanamıyorum!Nasıl oldu da ben burda bulunmuştum?En son hatırladığım Fransa'nın en güzel müzesi La pyramıd'te dolanıp tablolara bakıyor olmamdı.Ağzım bağlıydı ve ellerim kollarım bir sandalyenin üstünde bağlanmış bir şekilde duruyordum.Ama yine de inlemeye çalışıp yardım istemeye çalışıyordum.Boşu boşuna debelenmeyi bırakıp arkamdan gelen sesleri dinlemeye koyuldum.

Arkamdan gelen ayak sesleri yavaş yavaş bana yaklaşıyordu.Yaklaşan ses önümde kesildi.Önüme geçen kişiyi karanlıktan seçemiyordum.Karşımdakinin benden ne istediği hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.Tek bildiğim karşımdaki kişiyi meraktan görmek isteğimdi.

-"Şimdi neden burda olduğunu biliyorsundur"dedi karşımdaki.Ben ise ne dediğini anlamadan ağzımdakiyle konuşmaya çalıştım.Bu ses erkek sesiydi.Ama işin tuhafı bu ses beni ürkütmüştü.Debelendiğimi görünce ağzımdakini çıkarıp konuşmam için fırsat verdi.
-"Neden bahsettiğini anlamadım.Beni niçin burda tutuyorsun?"
-"Hatırlamaman doğal tabiki.Çünkü sende ne yaptığının farkında değildin.Ama önce sana hatırlatmam gerekenler var."demesiyle gitmesi bir oldu.Nereye gittiğini anlamaya çalıştım ama karanlık bir kez daha göstermişti yüzünü.

Ne işim vardı benim burda ? Daha dün hayalimin gezisindeyken ne yaptım da bu durumdayım?İşin kötüsü bana ihtiyacı olan hastalarım vardı.Şimdiye kadar kaybolduğum ortaya çıkmış mıdır acaba ?Sevdiklerim telaşa kapılmıştır çoktan.Kaç gün geçti bilmiyorum ve nasıl bu duruma düştüm onuda bilmiyorum.Tek hatırladığım tıp konferansı için Fransa'ya gelmiş olduğumdu .Ve bu 3 günlük seyahatte son günümü merak ettiğim müzeyi görmekle geçirmiştim.
Ben bunları düşünürken o sesler yine arkamdan gelmeye başlayınca düşüncelerimden sıyrıldım.
Göremediğim silüet karşıma geçti yeniden.Ne yapmaya çalıştığını anlamaya koyuldum.
-"Şimdi yapacaklarım sana olanları geri hatırlatır mı bilemem ama gerçeklerin bir nebze aydılığa çıkacağı kesin."dedi karanlık silüet.
Elleri ile gözlerimi bağlamaya çalıştığı sırada parmağında yansıyan bir uğur taşı gözüme çarptı.Parlaklığı gözümü kısmama neden oldu.Ben bunları düşünürken aniden bir sivri bir şeyin damarlarıma bir sıvı akışı yaptığını hissettim.Ve korktuğum olmuştu.Bu yaptığı iğnenin etkisini daha sonra anlayacaktım.Ama anlayınca iş işten geçmiş olcaktı...

SALIGIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin