- Öhm. Nem megyünk ki? - kérdezte Cal. - Nagy itt a hangzavar.
- Oké, csak írok a srácoknak. - kaptam ki a táskámból a telefonomat.Én: Calummal kimegyünk a közeli parkba. Ott találkozunk. 🐍
Cal: 🐍
Én: Itt ülök melletted.....Egy közeli kis parkba mentünk. Leültünk egy padra (mindig pad XD) és egy ideig nem szóltunk egymáshoz.
- Távolságtartó vagy. - jelentette ki egy idő után Cal.
- Mert zavarban vagyok. - néztem a fiúra, majd miután rájöttem, hogy mit mondtam a szám elé kaptam a kezem. De ő csak elmosolyodott.
- Lenne kedved holnap találkozni? Este 6-kor? A tengerparton? - kérdezte. Miaszarezmostrandirahívott??
- Oké. - nyögtem ki.- Luke most röhögsz vagy segítesz? - kérdeztem hisztisen, két ruhával a kezemben. Van 1 órám elkészülni a Calummal való találkozómig.
- Oké, oké. Na. Hova mentek?
- A partra.
- Öltözz úgy, ahogy eddig is. - ajánlotta mosolyogva.
A végső döntésem egy csíkos póló volt, farmer shorttal és egy kapucnis pulcsival, mert kezdett hűvösödni.
- Izgulok. - ácsorogtam az ajtó előtt Luke-kal.
- Emily. Ne fossál. Okos vagy. - kopogtatta meg a homlokomat Luke. - Ott van Cal. - hadarta, majd meglökött, amolyan "ne légy már ilyen rohadt szerencsétlen" stílusban.
- Szia. - vigyorgott Calum, amikor meglátott.
- Szia. - mondtam és éreztem, hogy kezdek elpirulni.
- Mehetünk?
- Igen. - bólintottam.
- Öhm. És Luke? - ráncolta a szemöldökét Cal.
- Ő itt marad a seggén. - vontam meg a vállam.
- Oké. - röhögött fel, majd elindultunk. Luke meg visszament a házba.Helló mindenkiiiii! :>
Picit rövid rész, de remélem, hogy tetszett. ❤️
Btw
LÁTTÁTOK, HOGY VAN UNIKORNIS EMOJI??! Én majd
elájultam örömömben amikor megláttam. XD
BẠN ĐANG ĐỌC
whatsapp {calum hood} -
Fanfiction© fresshavocado 2015 14 évesen írtam ezt a storyt, szóval please don't judge me.😔