Han rullet rundt en gang og endte opp med å ligge inntil meg i det han sakte kyssa meg.
Som alle de andre kyssa kilte det like mye i magen som det første. Perfekt øyeblikk var det også, liggende bak i ein bil under åpen himmel med lysende julelys rundt oss og under en stjerneklar, mørk himmel. Kyssing gikk fort over til rolig klining. Uten å legge merke til det før litt etter lå vi tett inntil hverandre under samme dyne. Varmen strømmet opp igjennom heile kroppen min samtidig som vi delte kroppsvarme. Jeg kom til å tenke på om det plutselig kom til å bli noe mere enn bare kyssing, mere enn bare klining. Uten at Logan skjønte hvorfor trakk jeg meg litt unna tilfelle han tok det feil og begynte å ta et steg videre. Jeg følte meg ikke klar for sex eller slike lignende ting, jeg hadde heller ikke selvtillit til noe sånn. Som sagt hadde jeg verken selvtillit til det og følte meg heller ikke klar, for det var ikke det at jeg ikke ville, men første gang skal jo liksom være et bra øyeblikk med en man elsker og stoler på. Ikke det at jeg ikke elska eller stolte på Logan, men hvordan kunne jeg egentlig? Kjente hverandre gjorde vi jo, og vi var jo begge forelska, men det var jo ikke så serriøst enda. Og det var heller ikke det at det der og da ville bli en dårlig opplevelse, for plassen og øyeblikket var perfekt så romantisk stelt istand det var. Men når jeg ikke var klar, ville det nok uansett blitt opplevd som et meget ubehagelig øyeblikk. ''Gjorde jeg noe galt ellerno?'' spurte han rask og smålo litt. ''Hæ? Nei! Jeg ville bare ikke at... det skulle føre til noe mere'' svarte jeg lavt og usikkert og håpet på at han ikke ville bli såra eller noe slikt og tro jeg ikke vil gjøre det med han, for det var jo ikke sånn. Han åpna munnen og letta litt på hodet og sa ''Ahaaa''. Jeg smilte usikkert til han og håpet virkelig på at han ville forstå meg og ikke ta det hele på feil måte. ''Jeg skjønner! Jeg ville aldri gjort no sånn medmindre jeg visste du selv ville eller følte deg klar'' svarte han raskt og planta hodet ned på puta som lå inntil min. Han smilte til meg, jeg smilte til han. ''Hva er klokka?'' spurte jeg rett etter en stor gjesp og med trøtte øyne. Han tok fram hånda si og så på Daniel Wellington klokka si. ''Whoa! Den er visst allerede halv ett, er du trøtt?'' spurte han. Jeg smilte og lo og sa ja idet enda en gjesp trengte seg på. Han nikka og deretter kyssa meg langt og vått på munnen før han sa god natt. Jeg tenkte egentlig at vi kunne ligge å snakke litt til vi sovna jeg, da. Men han var vel sikkert trøtt selv. ''God natt'' svarte jeg og smilte varmt til han.
Jeg våkna tungt og sakte da jeg merka heile bilen rista fram og tilbake, opp og ned. Da jeg endelig fikk sperra opp øynene etter en kamp mot lyset så jeg Logan hoppe så bilen gynga kraftig. Kun i en pysjbukse og med et trøtt fjes. ''Ops, våkna jeg deg?'' sa han med lure og tullete øyne mens munnen var forma som en stor ''O''. ''Eh, neidaaa...'' svarte jeg etter en stund med latterfull, ironisk og en grusom morrastemme mens jeg strakk meg. Han løfta det ene øyebrynet, smilte og pekte med heile armen mot en retning til venstre for meg. Det var en limousin, samme idag som igår. ''S-skal vi gå nå?'' spurte jeg raskt og begynte å stresse. ''Ja, jeg tenkte det. Medmindre du heller vil ligge her og steke i denne sola?'' sa han og lo. ''Men jeg må jo...'' var det jeg rakk å si før Logan brøt inn og spurte ''skifte?''. ''Neida, vi bare går sånn her, har forresten bare pakka klære dine og putta de i bilen'' sa han mens han rakk meg hånda si og hjalp meg opp. Jeg hoppa ned fra bilen og landa på masse kvister. Jeg så masse maur i en diger maurtue like forran meg. Jeg fikk heilt noia og både trippa og løp mot bilen. Jeg kom til å huske på ''får jeg lov å åpne døra selv idag, eller?''. Vi begge lo og han sa at dette var den eneste gangen. Jeg hoppa fort inn i bilen og Logan kom noen få sekunder etterpå. Han fortalte sjåføren adressen min og vi begynte å kjøre.
''Vil du være med inn?'' spurte jeg da vi var framme. Jeg så han tenkte hardt ''Ehm, jeg ehm, jeg må forte meg hjem egentlig''. Jeg ga han et spørrende blikk men sa ok. ''Jeg hadde det kjempefint igår, tusentakk'' sa jeg og ga han en klem. Da jeg skulle trekke meg unna stoppa han meg brått og sikta fort mot leppene mine og sånn ble vi sittende i noen lange sekunder før han trakk seg unna og blunka til meg. ''Vi sees'' sa han og vinka idet jeg trøkka ut av bilen. ''Jepp, hade'' sa jeg og smilte idet jeg smalt igjen døra og limousinen kjørte avgårde. Jeg løp mot inngangen i håp om at ingen ville se meg i pysjen. Mamma og pappa hadde tydeligvis hørt jeg kom og sto rett innafor døra da jeg kom inn. Mamma klarte tydeligvis ikke holde seg. ''Hvordan hadde du det igår? Var det romantisk?'' spurte ho og la ekstra trykk på romantisk. Jeg rødma og måtte jo selvfølgelig si ja. ''Det skjedde ikke noe tull?'' spurte pappa strengt.
YOU ARE READING
I'm ok
Teen FictionEn vakker 15 år gamle jente med navn Hedvig har nå fått vite at ho og resten av familien på 3 skal flytte. Flytte fra sitt perfekte liv, resten av familien og sine beste venninner Luna og Tanja. Og flytte til hvor som helst skal ho heller ikke, men...