***Tanıtım ***

183 12 0
                                    

Eylül çağlayan : lise üç öğrencisiyim hayatın her saniyesinde zevk alan dinine duşkün bir kizim. Üç kardeşiz en büyük te ben en kötü şey büyük s olmak . Simdi kucuk olsam etrafta kossam .

Ask a inanmayan ben insanları takmayan ben en büyük hatayı yaptım ASIK OLDUM!! Hemde beni SEVMEYEN! Birine....

Enes yalvarir:lise üç öğrencisiyim hayatan pek zevk almam alirimda fazla bisey yapmam insanları zaten takmam başı boş buyumusumdur dört kardesiz en kucukte ben güzel bisey küçüklük .
Aska inanmam gercektende aşk diye birşey yoktur . Bu hayatta çıktığım herkes boş kalmamak için çıktım ve cogunu yarı yolda bıraktım ama en çok o kız koydu en çok o BENIM HAYALLERIM KIRIK KALBISIN!diyen kızı galiba bende sevmiştim onu ama benim için aşk yoktur...

BURAK yikikduvar: lise uc öğrencisiyim bu hayatın anlamının olmadığını çok küçük yaşta anlamış biriyim ben hayallerim yıkıldığı ama en cok ta beni sevmeyen birine ASIK OLDUM! hayalerimin küçük kızını aşkların en güzelini ben onu buldum o baskasini sevsede benim Eylulum o ve hep öyle kalacak! O beni sevmesede...

Ali soran: lise uc öğrencisiyim eylülün en yakın arkadaşı can dostu eylül un kız arkadaşı çok azdır erkek cokluktadir kızlar onun için KAHPEDIR! Benim içinde erkekler her seferinde bunun kavgasını ederiz dokuz senedir ayrilmadik birbirimizden ...
Kırıldı yıkıldık ama ayrilmadik . Sevdik sevildik herşeyimizi birbirimize anlattık o benim can dostum ama en büyük hatayı yaptı ASIK OLDU! şimdi dunya başına yikildi ......

Ismail çağlayan : eylülün kuzeni m bende lise uc öğrencisiyim eylül şimdiye kadar hiç kimseyle sevgili olmadı onun icin ASK gerçekten YOKTUR! Hayalleri darMdurman şu anda dünyası başına yıkılmış benim kuzenimin hayatını mahveden serefsizinde Hayatını ben mahvedicem!!!

BUYUK HAYALLERIN KUCUK KIZI GITTI KUCUK HAYALLERIN BUYUK KIZI GELDI!!!!!!!!!!

BENI ÇOK SEV  ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin