Eylulden;
Uzun zaman sonra yine baristik yine gel benim ol dedi yine gittim korkuyodum ama gittim niye mi? Seviyordum sonra olmadı ,yapamadım istedim olmadı denedim denemek istedim baktım ki ne o eski burak ne ben eski eylül hayattan bikmisim zaten odun gelip odun gidicem istermiydim onu tekrar üzmek istermiydim ki tekrar umut vermek hadda onu unutmaya çalıştım yine kendim girdim hayatına sanki başka şansım yokmuş gibi sadece onu istedim . Şimdi yine yanlizim yine o yok yine kendim çıktım hayatından suan belki kötü belki iyi hiç bir şey bilmiyorum bazen acaba soruyomudur beni arkadaşlarına diye düşünmeden edemiyorum. Bazen De sormasin be diyorum dışardan iyi gözüktüğü m için o kötü olmasın istiyorum içim yine darman durman ..Yazardan;
Aslında değişik bisey sevmek bilirsiniz ya hani böyle bazen karşı tarafta sizi severse aşık olursa deliler gibi sevinirsiniz ya bazen sizi sevmez kötü davranır soğutmaya çalışır ya iste bu aşkın kötü yonudur ama hikayemde değişik bir şey var iki kişi bir birini seviyo ama kiz istemiyo tekrar cikiyolar ama kiz yine ayriliyo kiz aciyo cekiyo erkek acı cekiyo kiz yine gidemiyo çünkü tekrar gitcegini biliyo kendi gitmesine rağmen yine üzülen kiz olacaktı zor günler geri gelcek ti acımasız hayat..EYLUL;
Sacma kısacası bütün herşey tamamen hayal ürünü gibi bir şey hayal perest biriyim ve kurduğum tüm hayallerde kötü kiz rolundeyim iyi kiz olmak isteyen ben kötü kiz oldum canımı yaktılar duygularımı kaybettim acımasız oldum üzüldüm uzdum!!Umursamaz davranıp sıkıcı okula gidip milletin bana tip tip bakıp akşamında gidip onları tek tek dövüp ertesi gün yine disiplin gidip okuldan atilcaksin diye gerizekali müdürün zirvalamalari dinleyip günümü bitiricem. Annem yine okula gelcek üzülecek ben özür dilemiycem özür dilemem çünkü sacma bence özür dilemek ne kadar sacma olum yaptın zaten niye özür diyilosun ki yapmasaydin zaten özür dilemedigim için annem cagiriliyo felan kurul toplaniyo hepsi yine mi birini dovdun diyo tam kurulun ortasında çocuk içeri dalıp hocam şikayetçi değilim bırakın diyo .😂😂 korkuyosun neden başta şikayet ediyon olum yaşadığım acıları başkalarından cikariyom bir gün müdür sınıfa girip eylül bugün geldimi diye soruyo bende evet buyur diyip ayağa kalkiyom hazırlan gidiyoz diyo ordan direk özel hastaneye ne yapmaya peki psikoloğa 😂 psikolok kurtarmaz beni hocaaaaa..
Psikopat oldum çıktım bir günüm düzgün geçse ertesi gün başıma gelmeyen kalmiyo. Kızlar g*tumden dusmuyo arkam kuvvetli olsun diye sonra kavga çıkarıyorlar beni çağırıyorlar yine başıma bela açıyorum iyice kendi benligimi kaybettim ailem uzuluyo farkındayım ama beni ezseler daha cok üzülecek neyse kötü kız felan kötü günler yaşıyorum farkındayım üzülüyorum kiriliyorum bazen de keşke diyorum keşke SEVMESEYDIM!
Yine günlerden pazar yine kavga sonra nezaret ya erkek çocuğu gibi oldum neden mi sevdim çünkü ulan ben nerden bilebilirdim sevince insanın böyle olduğunu nasıl dusebilirdim bu tuzağa hep üzülen ben olmak zorunda miyim?
Bazen de kendi kendime söz veriyorum ama nedense verdiğim sözü hiç tutamıyorum ertesi gün unutuyorum sonra başka bir söz veriyorum yine unutuyorum bazen unutkanlık mi başladı acaba diye düşünüyorum bakıyorum ki unutkanlık değil bu usengeclik.
Sabahleyin üstümü değiştirip okula doğru yola çıktım kahvaltı yapmiyorm tek kahvaltimi hayir öğle yemeği az bisey akşam yok gec saatlere kadar oturmalar kosacasi hersey butun duzenim bozuldu. Okula yaklastigimda gözüme direk ismail carpiyo (kuzenim) yanina gidiyom bana gözlerin yine sis eylül artik gec saatte yatma bak endişeleniyorum bir şey olcak diye korkuyorum söz dinle eylül yine nasihatlar i başladı ah ismail bi anlasan benim kimsenin sözünü tutmadigimi bi anlasan.
-SiYAH BEYAZ HAYALLERDE PEMBE DÜŞLER YAŞIYORUZ. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENI ÇOK SEV ADAMIM
CasualeHayattaki en saçma insanı benim galiba iki yüzlü gibiyim fakat nasıl iki yüzlü mesela sabahları şen şakrak bi kız akşamları efkara bağlamış devamlı ağlayan. Hayatımda olan olumsuz olaylar yüzünden seri katil gibi oldum beni gören yolunu degistiriyo...