***2***

113 7 1
                                    

Aliden;

Bu hayatta bu kadar asik olurmu? Benim arkadaşım sevmişti değer vermişti o şerefsiz yüzünden yıldı benim can dostum o bitirdi can dostumu..

Gunlerden pazar çok sıkıcı gezdim dolastim kimse yok ortalikta eylulu aradim ama konusmasi bir farkliydi nazik kibar tekrar tekrar sordum sen eylulmusun diye buluscagimiz yeri söyledim yarım saate gelidim demişti.

36DAKKA SONRAA

A:"Eylül nerdesin yaa"

Alti dakka gec kalmıştı benim için çok önemlidir dakikalar... buda bende bir tik iste..

E:"geldimyaa "

Uçuyordu resmen çok sevincliydi içinde anlatilmaz bir duygu vardı ben bile hissetmiştim bunu
A:"neyin var lan senin?"
E:"söyleyeceğim ama kizmayacaksin"
A:"şöyle soyle kizmicam "
E:"Ben ASIK OLDUMM.....

Söylediği imkansız birseydi o aşık olamazdı o yapamazdı kaldıramazdı bu yükü kısa bir şok geçirdikten sonra eylüle bağırdım ilk önce ..

A:"Sen aşık olamazsın lan!"
E:"niye ben insan değilmiyim?
A:"canın yanacak eylül canın çok YANACAK. .."

Evet çok yanicakti canı çok uzulucekti nerden bilebilirdiki böyle olacağını ama ben hadda biz çok uyardık yapma dedik uzuluceksin dedik nafile bizi dinlemedi aşk kör etti gözlerini bir sey göremedi onu sevdigini zannetti yada biz ona inanmadik. her gün o cocugu dinledim ağzından enes diye birşey görünce veya duyunca uçuyordu resmen kızların ağzında duysa girip kavga ediyordu.

Ben yine gece içtiğim sırada bir telefon eylülde içmiş lan o çocukla kavga mi etmiş ben cok uyardım onu kafası güzelmiş su an ilk defa eylül yapmazdı böyle noldu birden direk ismaili aradim kuzenini .

A:"Lan eylül icmis"
I:"yalan atma lan eylülün içtiğini nerde gördün?"
A:"ceren aradi o söyledi bende ictim gitsen fayda etmez git bak kiza"
I:"nerdeyim amk nerdeymis"
A:" her zamanki parktaymis haber ver lan"
I:"okey bisey olursa telefon gelirse ara hemen biraz uzağım oraya yetisemeyebilirim"
A:"tamam hadi görüşürüz "

Ismailden;

Eylül bugünlerde farkliydi arada guluyo bazen de sessizliğe boguluyordu . Ali aramıştı içtiğini söylemişti ama inanmamıştı eylül dinine düşkün bir kız ondan bunu bekleyemezdim parka gelmiştim ama ortalikta yok takı onu ilerde hickirarak ağladığını görene kadar i benim kardesimdi kardeş yarimdi onu kimse uzemez ağladığını görünce içim çok değişik oldu birden gözümden yaş aktı ve koşarak yanina gittim
Eylül diye bağırdım birden cevap vermedi tekrar eylül dedim yine cevap vermedi biraz uzaktaydı ondan ne yaptığını bilmiyordum goremiyordum birden yere yığıldı koşarak yanina gittim baktigim da çoktan basyimıştı ne oldugunu ogrenmek icin eglidigimdde les gibi 'içki kokuyordu. Yerde olan baygın bedenini kucaklayarak bizim eve götürdüm hastaneye goturemezdim babasigil duysa hem onu öldürür hemde beni. eve geldiğimizde hala baygindi yavaşça yatağa yaptırdım kolonya filan surdum ve kendine gelmeye başladı gidip acı bi kahve yaptım güzel olmadı ama olsun ic ince kendine gelmişti ilk tokat attim neden içtiğini sordum tek cevabı kavga ettim . Kiminle ve ne zaman kavga ettiğini sormadim bu halde soramazdim ama eylül neden kavga edince icerkii bunda başka bir sey olmalıydı kavgayı her gün ederdi okulda sokakta evde bile ama sikmazdı canini takmazdi fazla kendine gelince sordum.
I:"neden?"
E:"ne neden?"
I:"Sen hayatında içmedin hiç ne kavgası bu lan"
E:"hiç öyle bi kavga hem kavgayı bosver sen uykum var"
I:"Eylül siktirme belani şöyle lan kimle kavga ettin"
E:" Enes le amk enesle "
I:"Enes kim lan benim niye haberim yok"

Tam eylüle aşık mi oldun diyecekken ağzından ASIK OLDUM! Çıktı ben şok oldum ondan beklemezdim bu kadar tutulacağını beklemezdim birden ağlamaya başladı hickirarak konuşuyordu yani konusamiyordu seviyom seviyorum diye sesler geliyordu gidip şu getirdim kendine gelemiyordu en sonunda yavaşça uykuya daldı...

Buraktan;
Facede boş boş dolasiyordum hayattan sogumustum zaten bikmistim yilmistim ama o çıktı karşıma güzel gozlum çıktı hemen arkadaş ekledim dakikasında kabul etti mesaj attim ona slm diye cevapta verdi biraz konuştuk ve ogrendimki sevgilisi varmis onu anlattı bana sabaha kadar onu anlattı belliydi çok seviyordu onu bana san kanka diyebilirmiyim demişti bede kabul ettim artık onun kankasi olmuştum ama ben kanka olmak istemiyordum onun geleceği benimde ömrümün olmasını istiyordum onu tanımaya calisiyordum aynı yastaydik ilimizde liseydik çok iyiydi ama çok koyuyordu bana o baskasini severken benim onu sevmem gerçekten çok koyuyordu . Onun van her gece enes dediği kişiyi anlatması ve onu çok sevmesi benim canimi çok yakiyordu belkide aşk budur bir insanı acılar içinde sevmektir. . . Onunda beni sevmesi için ne yapabilirim?

BEN ASIK OLDUGUM INSANDAN ASIK OLDUGU INSANI DINLEDIM NE ACISINDAN BAHSEDIYORSUN!

BENI ÇOK SEV  ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin